Vis full versjon : En husdrøm fra noen måneder tilbake som noen her hadde
Blåklokken
06-10-2004, 17:09
For noen måneder siden så skrev en SG'er her om et hus og la med bilder fra en annonse, som hun gjerne ville kjøpe..noen som husker? Håper den som skrev innlegget leser dette. Huset var litt spesielt tror jeg, og hadde vinduer i taket muligens..husker ikke helt. Er veldig nysgjerrig på hva som skjedde med det, om det ble noe av. Tror hun skrev hun skulle snakke med banken og se om det var mulig. Dette er minst noen måneder siden.
Noen som husker? Takk for svar!
For noen måneder siden så skrev en SG'er her om et hus og la med bilder fra en annonse, som hun gjerne ville kjøpe..noen som husker? Håper den som skrev innlegget leser dette. Huset var litt spesielt tror jeg, og hadde vinduer i taket muligens..husker ikke helt. Er veldig nysgjerrig på hva som skjedde med det, om det ble noe av. Tror hun skrev hun skulle snakke med banken og se om det var mulig. Dette er minst noen måneder siden.
Noen som husker? Takk for svar!Kan det være Salt du mener? :hm: Hun hadde i alle fall lagt link til drømmehuset.
Er det denne diskusjonen du mener?
http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=24870
Husker det var et veldig fint gammelt hus, men nå fungerer desverre ikke hus-linken mere.
Kan det være dette du mener?
http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=20607&highlight=dr%F8mmehus
Blåklokken
06-10-2004, 22:00
Takk for alle svar! Det var diskusjonen Lenemor82 la ut ja. Kjente den igjen. Håper Salt kan oppdatere oss om dette huset.
Takk igjen!
Hadde ikke vært meg imot og cashet 3 mill rett i bordet - huset var nydelig ...
*lov å drømme*
Nydelig hus, Salt! Også på Hommers av alle ting! Liker egentlig ikke Hommersåk, men denne plassen virket jo veldig grei da! :kidoki: Synd det ikke ble noe med huset. Er nok lurt å kjøpe et hus som er i god stand, ja, ihvertfall til den prisen der :nikker: Lykke til med husjakten!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.