PDA

Vis full versjon : Ang. Private mld!

Camilla
03-08-2003, 22:16
Jeg klarte (utrolig nok) å lese den private meldinga.. da jeg sendte tilbake så kom det opp en liten grå box hvor det stod noe.. trykka ok jeg.. hva var det for noe? og nå står det at jeg har 2 mld der, men kommer bare fram 1..det skjønner jeg heller ikke...

og hvordan sletter jeg priv mldr?:confused2

Verity
03-08-2003, 22:21
Jeg klarte (utrolig nok) å lese den private meldinga.. da jeg sendte tilbake så kom det opp en liten grå box hvor det stod noe.. trykka ok jeg.. hva var det for noe? og nå står det at jeg har 2 mld der, men kommer bare fram 1..det skjønner jeg heller ikke...

og hvordan sletter jeg priv mldr?:confused2

Den grå boksen som kommer opp spør om du vil ha beskjed når mottakeren har lest meldingen din. Trykker du ok vil du få beskjed om det, trykker du cancel får du ikke beskjed. Unødvendig funksjon, spør du meg...

Det står at du har 2 meldinger fordi den ene er DIN melding som ligger i utboksen... du kan velge selv om du vil lagre dine egne meldinger eller ikke.

Du sletter meldingene ved å gå inn i den aktuelle mailboxen, krysser av de meldingene du vil slette, og velger DELETE i rullevinduet under...

Camilla
04-08-2003, 01:45
Aha.. jeg skjønner:) *Takkeklem*
http://home.online.no/~josandoe/smash.gif