PDA

Vis full versjon : I gang med utredning

TåkeJenta
11-10-2004, 23:10
Hei,

Følte bare for å nevne at vi nå er i gang med utredning! Har i grunn gruet for dette en stund, men hadde første legebesøk i dag sammen med TåkeMannen, og det gikk egentlig veldig greit. Nå finner vi forhåpentligvis ut av kronglete sykluser og mangel på :baby: tross prøving i over et og et halvt år. Håper masse masse at det kan bli en liten en på oss snart! :kryss:

Noen andre her som har erfaring men Omnia i Oslo og/eller Dr Magnus? Send gjerne en pm!

TåkeJenta.

lemoen
11-10-2004, 23:13
Ønsker deg lykke til med utredning og det som følger med.
:kryss: :gravid:

TåkeJenta
11-10-2004, 23:15
Takk :)

TåkeJenta.

Raven
15-10-2004, 11:19
hei på deg.

først vil jeg ønske deg lykke til.du skal nok gjennom mye,det er tøft både psykisk og fysisk.men du klarer det.jeg vet det for jeg har tre prøverørsforsøk bak meg.
desverre så klarte ikke vi å bli gravid på denne måten,vi har en sønn på 4 år som kom som bestillt!! men neste mann skulle bli verre å få.jeg har hatt det ganske så tøft,for jeg ønsket så veldig å gi min sønn en søsken.

nå har det altså skjedd noe utrolig og det er at jeg faktisk er gravid.på vanlig måte...

så uansett hvordan dt går så er det alltså håp:nikker: råd fremover er at du har det så godt som mulig,ta vare på deg selv.og prat med venner når/hvis ting er vanskelig.

her er det mange fine jenter og jeg var stammgjest her og brukte siden hele tiden.

jeg håper at det går bra og at du snart får den gaven du fortjener.

klem fra Raven

TåkeJenta
19-10-2004, 00:22
Blir nok ikke bare lett denne prosessen, nei. Men nå er vi i hvert fall i gang, og forhåpentligvs blir vi litt klokere. Jeg sitter i rullestol, og pga dette kan vi nok forvente å møte litt motstand i forhold til hvor mye hjelp leger vil gi oss. Håper ikke prøverør blir eneste løsning, for er store muligheter for at vi ville bli nektet det pga min situasjon. Men tar et skritt av gangen. Vi har valgt å ikke fortelle noen at vi er prøvere, litt fordi jeg ikke gidder at noen skal begynne å mase om at det kanskje ikke er noe lurt (ikke alle er helt åpne for ideen om mamma i rullestol) og mest fordi jeg ikke orker masse mas om "har det klaffet nå?" osv. Godt å ha et forum som dette! :nikker:

Et spørsmål til slutt; Har fått ny time hos lege hvor bl.a GU og ultralyd står på planen. Jeg har veldig uregelmessige sykluser, og aner derfor ikke om jeg har mensen da. Hvis jeg skulle ha det, ville dette fortsatt gjennomføres eller utsettes?

Klem fra meg...