PDA

Vis full versjon : Snart jul!! (??)

Shipui82
12-10-2004, 16:00
:juletre:

Nå er det snart jul! Helt sant!! :lyve:

Vi har salg på julepynt på jobb, så da har jeg hamstra litt så vi har pynt til juletreet (skal ha juletre her hjemme for første gang!!! :snill: )

Har kjøpt to svære poser med pynt... Og så kjøpte jeg litt etter nyttår i fjor også, da vi hadde salg.. Så nå har jeg helt sikkert nok til å lage et heeelt eget juletre! :jippi:

Synes nesten det bare skal bli jul med én gang, så jeg kan få bruke det jeg har kjøpt! :fnis:

Det er kanskje litt tidlig å begynne å pynte nå vel....? Eller kan jeg snike meg til et par ting inni et mørkt hjørne?? :hysj:

Lara Croft
12-10-2004, 16:05
Ååå ja!!!! Julaften!!! gleder meg kjempe masse!!:juletre: Ribber og kaker og gaver!! Julaften er så koselig... Det beste med julaften syns jeg er og stå opp tidlig, sette meg i sofaen med teppe og noe godt og se på tegnefilmer!!! Og selvfølgelig 3 nøtter til askepott!!!

Blondie
12-10-2004, 16:08
:fnise:
Jeg hører med til den klanen hvor jeg nekter noe snakk om nisser, engler, girlandere og julekuler før 1. desember jeg da - men da er det full rulle! :nikker:

Juli-jente
12-10-2004, 16:14
Vi har salg på julepynt på jobb, så da har jeg hamstra litt så vi har pynt til juletreet (skal ha juletre her hjemme for første gang!!! :snill: )

Hvor er det du jobber da?
Salg på julepynt NÅ??

Hmm...

Shipui82
12-10-2004, 16:18
Hvor er det du jobber da?
Salg på julepynt NÅ??
Jobber i bok-/gavehandel, vi tok inn 3 paller med restvarer fra en leverandør som hadde ryddet opp på lageret før årets sesong, så vi har solgt ut alt til 10/20 kr per stk...

Vi ansatte får det jo enda billigere, så jeg betalte f.eks. 7 kr for en pk med 4 julekuler... og 7 kr for 4 meter glitter.. kjempebillig! :D

jsv
12-10-2004, 21:36
Ååå ja!!!! Julaften!!! gleder meg kjempe masse!!:juletre: Ribber og kaker og gaver!! Julaften er så koselig... Det beste med julaften syns jeg er og stå opp tidlig, sette meg i sofaen med teppe og noe godt og se på tegnefilmer!!! Og selvfølgelig 3 nøtter til askepott!!!
Kunne ikke vært mer enig, ingen jul uten tre nøtter til Askpott!!

Regnbue
12-10-2004, 21:45
Jul er toppen! Vi skal også har juletre hjemme for første gang i år! Har begynt å lage julepynt jeg!! :flau:

Flow
13-10-2004, 13:03
Jeg er også veldig glad i julen :juletre: Det beste med hele julen er å se ungenen når de pakker opp :gave:

1 desember begynner jeg faktisk å pynte:flau: Jeg setter frem en nisse hver dag, blir liksom min julekalender.

Espero
13-10-2004, 14:33
Har gått å gledet meg til jul siden sommeren!!! juhuuu! Julen nærmer seg farlig fort....snart må jeg jo begynne å tenke på julepresanger.
Gleder meg og til askepott, godteri, julemiddag å alt annet!!!!!!!!!!!

Tenk så kult om jeg hadde blitt gravid før jul og da:nikker:

Espero

Shipui82
13-10-2004, 14:36
Tenk så kult om jeg hadde blitt gravid før jul og da:nikker:
Jeg tenker akkurat det sammme... Og hvis jeg blir gravid denne PP, så er jeg 12 uker på vei på julaften, så da skal jeg pakke inn baby-gave til foreldrene mine, og fortelle det da!! :hyper:

Espero
13-10-2004, 15:07
Jeg tenker akkurat det sammme... Og hvis jeg blir gravid denne PP, så er jeg 12 uker på vei på julaften, så da skal jeg pakke inn baby-gave til foreldrene mine, og fortelle det da!! :hyper:
God idé!!!!:klapper: :julegave: