Vis full versjon : Julegave til min mann?
Noen som har en god ide til hva jeg kan kjøpe til min mann til jul????????
har ikke et knø om hva jeg skal kjøpe!!!! :lei_seg:
Det er jo heldigvis ikke noe hast enda :klemme:
Hva interesserer han seg for da?
Det har jo ingen hast. Jeg har tenkt å finne på noe spesielt i år.. noe annet enn bare ting. Kanskje billetter til en konsert, et hotellopphold eller noe annet koselig som vi kan gjøre sammen...
Kan sikkert gje deg nåken gode tips, men då må ein jo vite litt om mannen din... Ka slags type han e, om han har spesielle interesse og slikt...
For min del har eg alltid ein heil haug med ting til typen min, og endar alltid opp med alt for masse. Luksusproblem!
Sjølv om det e litt lenge igjen til jul, e det no greit å ha ein liten plan. Hata å springe rundt å krampehandle siste dagane...
Dette skal vi nok klare :nikker:
Kan sikkert gje deg nåken gode tips, men då må ein jo vite litt om mannen din... Ka slags type han e, om han har spesielle interesse og slikt...
For min del har eg alltid ein heil haug med ting til typen min, og endar alltid opp med alt for masse. Luksusproblem!
Sjølv om det e litt lenge igjen til jul, e det no greit å ha ein liten plan. Hata å springe rundt å krampehandle siste dagane...
Dette skal vi nok klare :nikker:
Oi.. det hørtes ut som et luksusproblem ja! Så heldig du er da!
Kan du ikke fortelle hva du gav til mannen din feks i fjor da, så kanskje vi andre kan få noen ideer..
Skal vi sjå! Her blir det eit sammensurium av ting frå dei siste åra... Bøker: "Slik blir du herre i huset" av Jon Almås. Kanskje like mykje for min eigen del, og for moro skuld... Veldig bra bok! Vinkjenner-bok, for han syns det e so morsomt å briljere med unyttig infromasjon :nikker:. Sjakkbrett,teleskopkikkert,lommelerketrakt, kjempegod kokkekniv, for han likar virkelig å lage god mat, ja, og "Schønberg Erkens store kokebok" av samme grunn. Handsfreesett, bilde, alle James Bond DVD'ane, enda eg ikkje lika det nåke særlig.
Ditte vart jo veldig variert, og kanskje sært, sia det passa til akkurat hans interesse.
Det som kan vere ei veldig god og personleg gåve er f.eks Klippekort, som du lagar sjølv, som innheld klipp på alt frå oppvask,massasjestund, ryggskrubb og bilvask til hyrdestunder. Desse må han sjølvsagt kunne innkassere akkurat når det passar han...
Har sjøl tenkt litt på å få ei venninne til å ta bilde av meg i lekkert undertøy på "skinnfellen foran peisen" type bilde... Trur det kunne blitt litt morsomt. Ramme fint inn og gje i gåve. Har en mann med puppebilde på jobben, so då syns eg at han like godt kan ha nåke skikkelig fint å sjå på. Altså meg! Thihi!
Det var no ein liten bjyndelse... Hjalp det litt? Skal alltids finne på den ultimate gåva viss eg får nåken små tips...
STÅ PÅ
Ja, so har ein jo alltids kjekke ting til bruk på soverommet. Nåke som kan sette litt fart på sakene kanskje :sex1:. Det bruka dei no å sette veldig stor pris på.:nikker:
Bøtteknotten
14-10-2004, 18:03
Å herregud, for et spørsmål!!!! -også i midten av oktober, da!? :dåne:
Noen som har en god ide til hva jeg kan kjøpe til min mann til jul????????
har ikke et knø om hva jeg skal kjøpe!!!! :lei_seg:
Du er ikke alene om det!! Sambo har igrunn alt han trenger.
Men jeg tror faktisk jeg skal kjøpe noen kule klær til ham :nikker: Det har han så lite av.
Hehe, jeg har faktisk fått et julegaveønske fra ham i år, slett ikke verst :D En appelsinpresser, hehe.. (Oo, ro deg litt ned da, mann! :fnise: )
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.