Vis full versjon : Hvor kjøper dere Grapefuktjuice?
Jeg bare lurer på hvor dere kjøper denne Grapefruktjuicen alle snakker om for tida. Jeg har prøvd den lokale Rimi butikken, men der har de den ikke.
Må ha den, må bare ha den........... ;)
Scorpion
23-09-2003, 21:09
:lol:
Jeg kjøpte den hos Coop mega. Står i kjøledisken sammen med melk ol.
Og den funker :kidoki:
Jeg måtte på en litt større og mer fancy butikk, her i byen hadde ikke Rimi, Mega eller Bunnpris grapefruktjuice. Tror det varierer veldig om hvorvidt man bor i store byer eller mindre tettsteder, etterspørselen er vel ikke så veldig stor (en rent personlig mening basert på smaksopplevelsen :uff:...).
Jeg kjøper på Rema........
Pulsatilla
23-09-2003, 22:11
...jeg også kjøper på Rema; Meierienes juice står i kjøledisken...
Nå vet jeg ikke hvor i Troms du befinner deg, men jeg var i Tromsø rett før EL denne måneden.
Jeg lette meg svett etter grapefruktjuice, men det var ingen (!) som hadde det!
De hadde all mulig annen juice, men altså ikke denne!
Og jeg var på temmelig mange steder, altså! Hadde nok oversett akkurat den butikken..
Jeg endte opp med en saft med grapefrukt og lime (ja,- jeg var temmelig desperat :blush: ).
Om den kan ta på seg æren for at jeg også denne gangen hadde temmelig våt utflod er usikkert :uff:
Hvis du er riktig så ivrig kan du jo presse din egen juice med grapefrukten, hvis du ikke får tak i juicen.
Jannike_79
23-09-2003, 22:25
Jeg kjøpte den på coop prix.. Kommer vel litt ann på hvor stor butikken er og hvilket utvalg de har.. Bare å stikke innom alle dagligvareforretninger du ser det :)
Klemmer Jannike :grouphug:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.