PDA

Vis full versjon : Babyklær

Kims
19-10-2004, 18:51
Eg kjenne at eg blir meir og meir ivrig etter en :baby: for kvar dag som går!

Var inne på eit kjøpesenter i dag, og da berre MÅTTE eg innom Reflex og sjå på babyklea som var der...

Fann ei nydelig lita sparkebukse, og eg likte den så godt at eg rett og slett kjøpte den eg... :rødme:
Kanskje litt tidlig enda men...

Kjenne virkelig at det rykke i eggstokkane no! :blunke:

Så da er det berre å håpe på at eg får en :baby: å putte i buksa snart...

Kan tenke meg at det er mange her inne som har gjort akkurat det same... ? :knegg:

Regnbue
19-10-2004, 18:53
Strikker masse babyklær jeg... men noen gir jeg jo bort. Og noen ble så søte at jeg bare måtte spare på dem... :flau:

Kims
19-10-2004, 18:57
Eg og har strikka!:hyper:

Jakke og bukse i rutemønster... Det vart kjempefint!:jupp:

Tussi jenta
19-10-2004, 19:41
Har også kjøpt litt småtteri. De har jo så masse nydelig Ole brum baby tøy på H&M. Er ikke alltid like lett og gå forbi uten og kjøpe noe.

Tidl. bruker
19-10-2004, 20:18
Strikker masse babyklær jeg... men noen gir jeg jo bort. Og noen ble så søte at jeg bare måtte spare på dem... :flau:
Å, Regnbue, har du noen fine oppskrifter? Jeg har også lyst til strikke noe. :hyper: Eller vet du om noen nettsider med fine oppskrifter? Synes det er så koselig å strikke om vinteren, jeg. Gleder meg til å begynne på noe!

Regnbue
19-10-2004, 21:10
Å, Regnbue, har du noen fine oppskrifter? Jeg har også lyst til strikke noe. :hyper: Eller vet du om noen nettsider med fine oppskrifter? Synes det er så koselig å strikke om vinteren, jeg. Gleder meg til å begynne på noe!

Ja, jeg har en del oppskrifter.. men jeg vet ikke hvordan jeg får sendt dem til deg.. har ikke scanner... Kanskje jeg kan ta bilde av dem med digitalkamera og sende dem inn.. :flau: ..
Send meg en PM hvis du er intr.

Isis_
20-10-2004, 11:59
Strikker masse babyklær jeg... men noen gir jeg jo bort. Og noen ble så søte at jeg bare måtte spare på dem... :flau:Jeg signere denne jeg!!

Tidl. bruker
20-10-2004, 13:26
Ja, jeg har en del oppskrifter.. men jeg vet ikke hvordan jeg får sendt dem til deg.. har ikke scanner... Kanskje jeg kan ta bilde av dem med digitalkamera og sende dem inn.. :flau: ..
Send meg en PM hvis du er intr.Å, det hørtes litt komplisert ut. :undrer: Det blir kanskje litt for mye jobb. Jeg har tittet litt rundt på nettet, og funnet en kjempefin side med gratis oppskrifter: http://www.garnstudio.com/design/index.html Tror jeg skal prøve ut noe her jeg. :nikker: Må bare bli ferdig meg en eksamen imorgen først da... Gleder meg til å begynne på noe! :yiiha:
Takk skal du ha Regnbue! :klemme: