PDA

Vis full versjon : Levering av Sædprøve idag... *GLIZ*

Kaosmannen
20-10-2004, 13:36
Jeg har en samboer som har vært på forumet her en stund... jeg har ikke brydd meg med det.. Men nå måtte jeg bare melde meg inn, for å fortelle om månedens Höydare;

Sted: Fylkessykehuset i Molde
Tid: 08.00 - 08.20
Hva: Håndarbeid + Levering av Håndarbeid

Ok... jeg jobber turnus.. så av og til er 08.00 jævli tidlig, når man bor en time fra sykehuset... Så her kommer jeg (ikke sånn komme), morragretten.. mot ekspedisjonen på Ronkologisk avd. annen etage. Ikke særlig klar for å produsere noen svømmere... Med amerikanske film/komedie -versjoner av sæd-donering og "prøverom" i hodet. Håpte kanskje det gikk an å finne noen av overlegens Tyske Griseblader på prøverommet eller noe... kanskje noen søte sykesøstre kunne inspirere??... NEIDA!

Blir møtt av et TROLL, med et sleskt glis.. Kurt Nilsen-glipe mellom alle tenna og stygg som arvesynden... Det eneste hu spør om er om jeg har medbrakt, eller om jeg skal lage her...Når jeg sier at det nok må mekkes her, så spør hun om jeg har utstyr med?? HÆ? Selvfølgelig, sier jeg med et smil.. Hun blir bare styggere...

Blir vist til et rom med WC på døra, egen søppelbøtte til sanitetsbind, og to utgaver av HerogNå... WTF??!!

Jeg begynner å le av hele situasjonen, mine egne forventninger, og bildet av hu som definitivt hadde ramla ned fra Styggetreet.. og truffet hver eneste grein på veien ned....

Hadde nesten innovertiss, men greide jo å få fullført oppdraget ganske greit..

Og EN TING TIL: De herre syke små prøveglassene... HVORDAN i himmelens navn er det meningen vi skal få dosen ned i den lille omkretsen?? Alle vet at menn sliter med å sikte på toalettet til og med!!
Ikke får man utstyret inn i prøveglasset, og man blir nødt til å prøve å holde åpningen på 1,5 cm foran snoppen... og man skal greie å treffe med støtvis stråle... SAMTIDIG MED AT MAN FAKTISK KOMMER!? og alt dette med åpne øyne...

Ikke vet jeg med dere andre, men jeg greier ikke holde øynene åpne hele tiden, hverken under sex og vaffal ikke under levering av prøve på et toalett fra like etter krigen...

Jeg lo hele veien hjem

Tine
20-10-2004, 13:48
Artig historie :skratte: . Flott levert :spermie: :knegg:

Milla77
20-10-2004, 16:03
:skratte: Hva mer kan man si???? Hehehehe - dette var noe av det morsomste jeg har lest på evigheter...... :hehehe:

Isolde
20-10-2004, 16:12
:rofl: Lenge siden jeg har ledd så godt. :haha: :knegg: :lol:

:kidoki: Flott innsats, hva skulle vi gjort uten de tapre mennene våre.

Sunshine*
20-10-2004, 17:43
:rofl: Lenge siden jeg har ledd så godt. :haha: :knegg: :lol:

:kidoki: Flott innsats, hva skulle vi gjort uten de tapre mennene våre.Signerer, utrolig morsom lesing :rofl:

Thyresse
20-10-2004, 17:56
At det sterkeste de kan oppdrive av lesestoff på Molde sykehus er Her&Nå forundrer meg ikke det sprøyt! Du må huske på at sykehuset er bare et steinkast unna der biskop Odd Bondevik bor..... så det er kanskje forklaringen!
Men utrolig bra at du klarte det uansett! Det skal du ha klapp på skulderen for! Pluss masse bonuspoeng for en god historie! :knegg:

Tidl. bruker
22-10-2004, 21:46
:skratte:

Gurin
22-10-2004, 21:53
Jeg trodde jaggu gubben hadde vært her jeg nå.... :skratte: Månedens høydare !!!

Hope75
22-10-2004, 21:58
Dæven døtte!!:knegg:

Dette var skikkelig morro!!! Lenge siden jeg har glist så godt.:hehehe:
:rofl:

Tidl. bruker
23-10-2004, 22:16
:rofl:

harmony
29-10-2004, 21:21
Masse jenter her på gutte-sidene.... og jeg er en av dem :sparke: Men det var bare en hysterisk morsom historie...kan levende se det for meg.... og måtte lese den for harmony-mannen som også lo godt!
:rofl::rofl::rofl::rofl:

Bra man har menn med humoristisk sans! Godt jobba!

Ekorn
30-10-2004, 22:15
Flott levert! (Både i glass og her til oss...:knegg:

Dizzy
03-11-2004, 09:09
Genialt, ganske enkelt genialt!!

Bøtteknotten
08-11-2004, 13:10
Utrolig bra, Kaosmannen! :skratte:

*kattungen*
08-11-2004, 22:37
:fnis: :knegg: :haha: :rofl:
...hahahahahahaha... dette var jaggu dagens....selv om je syns litt syns på deg da....

Jane28
08-11-2004, 23:39
Jeg og sambo klødde oss litt i hodet av diameteren på dette glasset vi også forrige onsdag.. Han fikk heldigvis tatt prøven hjemme han da :D

Ludde
08-11-2004, 23:41
Måtte lese denne for :bryn: jeg også. Superbra skrevet! :rofl:

lemoen
09-11-2004, 09:23
Detta var konge :haha: , både gubben og jeg storgliste :skratte:

Kaosa
29-11-2004, 12:50
:kidoki: Flott innsats, hva skulle vi gjort uten de tapre mennene våre.

Jeg flirer fortsatt når jeg leser denne... praktfullt!!! Var enormt å høre ham fortelle om dette da han kom hjem den morgenen... :rofl:

heie
06-12-2004, 22:21
:skratte:

GubbaLong
13-01-2005, 22:47
Ja, detta var kongebra! :knegg: Ler fremdeles godt av denne historien.. det beste med disse små rommene, er at man konstant tenker på alle som har stått der med verktøyet i hånden.. å det gjør det ikke akkurat enkelt å sette seg ned å gjøre klar til utskyting! :lupe: .. men fant ganske kjapt ut, at eneste håpet var å lukke øynene å tenke på happy stedet.. :sex1: .. å jaggu kom jeg ikke ut av det rommet i rekord fart.. hihihi.. :glis: .. Åssen jeg klarte å få :spermie: i det lille glasset er fremdeles en gåte for meg!

Mannen til Ønskemamma
23-02-2005, 17:00
Hei!
Jeg ser at distriktsnoreg sliter med å legge ting til rette for levering av Ferrari, folkevogner og noen med knekte nakker :spermie:
"beskrivelsen jeg fikk av mine på Ullevål sykehus, Oslo, tirs. når vi skulle telle egg"
Jeg leverte mine på Rikshospitalet i Oslo å ble møtt av to unge søte "normale" jenter som forsto veldig godt at jeg ønsket meg et stort hull i gulvet. De leverte ut en "stor" plastkopp med lokk, som selv musklene til Guvernør Arnold ville slitt med å fylle ut. De sa med rolig hyggelig stemme at jeg kunne benytte rom 2, som viste seg å være på størelse med et middels stort soverom. På en hylle lå det Tyske, Svenske og Norske "mannfolkblader - Ikke Motor eller Bike" og ventet.
Jeg må innrømme at jeg var for blyg til å lese bladene siden jeg viste at det sto noen borti gangen å ventet på leveringen, så jeg tenkte at her var det best å være rask å smyge meg ubemerket ut.
Damene så ikke på meg engang når jeg lettere :rødme: sto i døra til labben for å levere :spermie: "sinnataggene"
Jeg vil si at det var mye hyggeligere å levere, enn å møte kassadama i nærbutikken for hun skal bestandig si noen ord.

Anbefaler Riksen for alle som bor i nærheten å ikke har levert enda.

Trillegutten
28-02-2005, 13:05
Må medgi at jeg, hva Oslo angår, stiller meg bak oppfatninga om at Riksen nok må være tingen. Eneste stedet jeg har vært, da, men ting virka bra. Eller, helt til jeg skulle levere (jeg kom tidlig, for å unngå å stå i kø) avlagt prøve på lab'en. Da hadde nemlig rushet kommet, og jeg måtte da stå med mine 'søte små i kopp' :spermie: i handa i noe som føltes som en evighet utafor døra til lab'en mens de som var der gjorde papirarbeid for de som ikke hadde avlagt.:rødme: Ett gjennomstikksskap hadde så avgjort vært å foretrekke. Men, men, det gikk nå bra. Og alt sto hledigvis bra til med rompetrolla.:glis:

Grevlingen
08-09-2005, 15:06
var også på Riksen og gjorde mitt, men var heldig vis ikke så lang kø der da. Var likevel litt småflaut å levere den lille prøven til damene etter at "jobben var gjort". følte veldig for å komme med et utsagn av typen "det pleier å komme mer altså" da jeg leverte. Men heldig vis var det nok i alle fall...