Vis full versjon : Den blåfargen..
Uregistrert
24-09-2003, 16:53
Har hørt at livmortappen kan bli blå når man er gravid. Det er ikke tappen min da, men kjøttet rundt (indre kjønnsleppene er det vel) er blått. Det har ikke vært det tidligere denne syklusen (har ikke sjekka der nede tidligere). Kan det også være et tegn på graviditet? Forventer (ikke) mens lørdag tror jeg...
Håper noen vet...
Pernille
24-09-2003, 17:11
Ja, det er et tegn på graviditet.
Den økte blodtilstrømmingen nedentil "farger" hele underlivet mørkere.
Jeg har tidligere fått denne blå/lilla fargen før jeg har testet + med CB.
Man kan være litt "blå-aktig" til vanlig også, men det er en betydelig forskjell. rød/rosa fargen blir liksom helt borte....
Håper det er et positivt tegn for deg:kidoki:
Stjernemix
24-09-2003, 18:36
Jeg håper også det er et posetiv tegn for deg :kidoki:
Et dumt spørsmål herfra...hvordan klarer du å sjekke fargen på tappen, uregistrert?
Er jeg helt teit eller? :bonk:
Kjønnsleppene og det ja...men tappen??
hehe... det var ikke dumt i det hele tatt :) har lurt paa akkurat det samme selv. salv maatte jeg til gynekologen min for aa sjekke de. hadde e kunna gjort de selv saa hadde e absolutt gjort de :D
Sånn som det virker på meg, har hun faktisk ikke skjekket tappen, men kjønnsleppene. Og DET klarer man vel selv;)
aaahaa... da saa.. ja de skulle vel ikke vaere saa altfor vanskelig :)
leste vel kanskje litt for fort.
Vet du kan kjøpe en sånn hul krystallstav på kondomeriet, som er til å "se inni seg selv" med.
Heter ett eller annet med zoom tror jeg....
:nikker:
Ja ikke sant?:fnis:
Fant den på nettsiden deres.
Har ikke prøvd den selv, men hørt om andre som har brukt den til nettopp dette.
Her kan du kikke på den:
https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgi?pid=1038
Pernille
25-09-2003, 23:16
Jøss! :soh:
Men man må være ganske myk for å kunne bøye seg ned og se da... Hvis man ikke bruker speil da, men det også kan vel kanskje blir litt kinkig å få til... :uff:
Tror det er meningen å bruke speil og godt lys ja...
Men tror absolutt at det funker. Såvidt jeg skjønte så har den en viss forstørrende effekt, så da ser man det sikkert godt.:soh:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.