Vis full versjon : Både hostesaft og grapefruktjuice..?
I jakten på det ultimate EL-slim vurderte jeg å benytte meg av både hostesaft og grapefruktjuice foran neste EL :uff:... Vil det bli dobbelt så bra, eller er det liksom litt 'overkill'..? Noen som har gjort seg noen erfaringer i så måte?
Pulsatilla
24-09-2003, 19:03
Har prøvd det hver for seg, og vurderer å bruke det sammen neste gang. Hostesaften virker uttynnende på det slimet som allerede er der, mens juicen øker mengden. Det er hvertfall min erfaring så langt. Så hvis du har el-slim men synes det virker for tykt/gummiaktig, så kan du godt prøve begge deler...
Dette lurte jeg også på. Godt å se at det er flere som er like desperate...:gal2: og da kan vi jo utveksle erfaringer etter hvert.
Min erfaring er at det blir mer sekret av grapefruktjuicen. Det er ikke bare eggløsningsslimet som øker, men også alt annet sekret. Kan dette stemme?
Er det Biosolvon dere bruker? Har kjøpt det......og skal også kjøpe Grapefrukt juice.
Flott at det ikke bare er meg som er helt :gal: da. :D
Kan vi ikke bare skrive her om de erfaringene vi får av det da?
Jeg er på cd 3, tenkte å begynne til uka...mandag eller tirsdag.
Kan vi ikke bare skrive her om de erfaringene vi får av det da?
Gjerne!
Jeg fikk mer og våtere utflod av grapefruktjuicen, men fortsatt ikke ordentlig slim. Hostesaft syns jeg ikke jeg har merket noen effekt av de tre gangene jeg har brukt det, men tenkte jeg skulle gi det en sjanse til sammen med grapefruktjuicen. Jeg begynner neste mandag tenker jeg (forventer EL i slutten av neste uke).
For øvrig tar jeg også Dong Quai. Jeg mener å ha lest at det også kan gi mer slim, men det gjør det ikke hos meg – derimot regulerer og forkorter det syklusen.
Pulsatilla
29-09-2003, 10:09
Min erfaring er at det blir mer sekret av grapefruktjuicen. Det er ikke bare eggløsningsslimet som øker, men også alt annet sekret. Kan dette stemme?
Det er min erfaring i hvertfall! Harket og pusset nesen stup i kvarten rundt el denne gangen... :)
Jeg tenkte å begynne til helga, EL er vel mellom tirsdag og fredag i neste uke. Håper jeg får tak i grapefruktjuice, det er nemlig ikke det enkleste her i byen... Lover å rapportere alle mulige virkninger av kombinasjons-cocktailen!
Jeg bruker Solvipect og ikke Bisolvon, er det noen som kan rapportere store forskjeller mellom disse to hostesaft-sortene?
Min erfaring er at det blir mer sekret av grapefruktjuicen. Det er ikke bare eggløsningsslimet som øker, men også alt annet sekret. Det er min erfaring i hvertfall! Harket og pusset nesen stup i kvarten rundt el denne gangen... :)
Får håpe jeg er kvitt forkjølelsen min innen den tid da :syk:, ellers drukner jeg vel...
Jeg tenkte å begynne til helga, EL er vel mellom tirsdag og fredag i neste uke. Håper jeg får tak i grapefruktjuice, det er nemlig ikke det enkleste her i byen...
Da ligger vi helt likt i løypa, jeg venter også EL tidligst onsdag og senest fredag neste uke, hvis alt er som normalt!
Kan du ikke kjøpe grapefrukt og presse juicen selv?
God bedring!
Kan du ikke kjøpe grapefrukt og presse juicen selv?Jeg tenkte opprinnelig på det, men tro det eller ikke - grapefrukt er nesten like sjeldent som grapefruktjuice i disse trakter :forvirra:... Dessuten, vil det ikke kreve rimelig store mengder frukt for å få nok juice :undrer: ?
Vi satser på to sene junibarn til neste år :nikker: !
Lille Maur
29-09-2003, 11:18
Forrige syklus brukte jeg både grapefruktjuice og Bisolvon (tabletter). Fikk el-slim bare en dag og det var litt tykt. Denne sykulsen drakk jeg bare grapefruktjuice. Slimet var like tykt, men fikk slim i 4 dager istedenfor 1! Det kom ikke mye, bare litt hver dag. Jeg ble ikke så mye klokere av det :confused: men kanskje dere ble det?
Jeg har også EL mellom tirsdag og fredag i neste uke, og bruker også Solvipect i de syklusene jeg husker på det...
Har kjøpt grapefruktjuice i dag, så får vi se... :kidoki:
Jeg tenkte opprinnelig på det, men tro det eller ikke - grapefrukt er nesten like sjeldent som grapefruktjuice i disse trakter :forvirra:... Dessuten, vil det ikke kreve rimelig store mengder frukt for å få nok juice :undrer: ?
Vi satser på to sene junibarn til neste år :nikker: !
Er det mulig... :bonk: Du får storhamstre neste gang du er i en større by!
Hvis de er brukbart store og ordentlig modne, tror jeg det burde holde med én eller iallfall to grapefrukt per dag. Har du spurt i innvandrerbutikker, hvis det er noen der du bor? Kanskje de til og med har juice? Eller hva med helsekostforretninger? Biologisk grapefruktjuice må jo være førsteklasses...
Hvis EL kommer på dag 15 (som den gjennomsnittlig gjør) og jeg blir gravid denne gangen, tror jeg jeg får termin 1. juli... :D
Skulle jo liksom rapportere virkningene da :ropert:... Men må ærlig innrømme at det har blitt så som så med denne hostesaftdrikkinga mi :uff:. Fryser på ryggen og får brekningsfornemmelser hver gang jeg ser flaska som står på kjøkkenbenken og minner meg om at jeg egentlig burde tatt meg en god slurk, så det har liksom bare blitt med tanken. Men er veldig flink til å drikke et stort glass grapefruktjuice :beer:hver morgen som jeg egentlig synes fikser biffen - fikk fint, blankt slim her forleden :kry:.
Noen som kan rapportere om kjempeeffekt av kombinasjons-cocktailen som kan overbevise meg om å gjøre atter et forsøk på å få i meg hostesaft neste syklus (som forhåpentligvis aldri kommer...)?
Lille Maur
13-10-2003, 19:36
Gubben har akkurat kjøpt en kjeeempeflaske med Solvipect i dag (er jo såååå forkjølet....:fnis: ). Venter EL til helga, så hvis jeg merker noen virkning skal jeg ile til og rapportere på flekken!
Hei!
Jeg kjører også på med både hostesaft og grapefruktjuice denne syklusen. Heldigvis har det vist seg å være enkelt å få tak i det sistnevnte her hos oss. Er det noen som har erfaring med at Solvipect skal fungere bedre enn Bisolvon? Begge deler er slimløsende, så vidt jeg har skjønt. Forskjellen er at Bisolvon (som jeg har i kjøleskapet her) smaker kjempegodt, mens Solvipect etter sigende er pyton.
Har tatt hostesaft i forkant av EL tidligere også, om enn noe sporadisk. Har ikke merket noen effekt av det. Derfor tror jeg kanskje det er grapefruktjuicen jeg kan takke for at jeg nå plutselig har oppdaget store mengder EL-slim, allerede flere dager før EL er ventet :D !
Elinblu
PS! Jeg har visst rotet litt her... Det viser seg at det er Solvipect jeg har, og den er altså kjempegod (god gammeldags lakris-hostesaft). Da må det være Bisolvon som er vond?
Har hørt at Bisolvon skal smake skikkelig pyton, ja! Selv sliter jeg med Solvipect'en jeg :uff:... Mange som synes det smaker kjempegod lakris, men siden jeg avskyr lakris i alle former og varianter er Solvipect laaangt fra øverst på min ønskeliste. Siden grapefruktjuicen egentlig virker å gjøre jobben alene, er det veldig fristende å dumpe hostesafta og holde meg til juicen. Men nå er jo jeg i en 'gjør alt for å bli gravid'-tilstand, så dersom noen kan rapportere ekstremt god effekt av kombinasjonen hostesaft/juice kan det jo tenkes at jeg må revurdere situasjonen...
Jannike_79
13-10-2003, 20:27
Jeg har Solvipect.. Jeg syns den smakte ok i begynnelsen, men jo nærmere EL jo værre syns jeg den smaker.. Men den er ikke så ille at jeg ikke orker den.. Nå liker jo ikke jeg grapefruktjuicen heller da, så det har blitt ett rituale for meg når jeg tar de to tingene sammen med vitaminene..
Det ville sikkert vært ganske festlig å være flue på veggen når jeg sitter å holder for nesa og svelger nedpå det ene rare etter det andre.. :blush:
Ellers har jeg merka at jeg får litt mer utflod over det hele av å ta begge..
Klemmer
noen som har hatt el no og tatt baade hostesaft og juice? tenkte jeg skulle hore om den hostesafta hjelpe for jeg prover og finne paa ei god unnskyldning til hvorfor svigers maa kjope med seg heile helsekost aa enda mer naar dem kommer ned til helga!
torr ikke kjope mer her nede. var i butikken forrige uke og skulle venne meg til den grapefrukt juicen. kan ikke fransken heilt enda, saa jeg saa etter pamplemousse og tok den forste og beste! neste morra skulle jeg prove.....
Tok et halvlitersglass og fylte det til randen, holdt godt for nesa og begynte aa svelge! etter et halvt glass BRANT det i halsen! blonde lille me hadde visst kjopt KONSENTRERT grapefuktsaft! blandingsforhold 1:10.... :spy: aa da hata e grapefrukt for alt i verden fra for!!
Saa plis si at hostesaft hjelpe!!! (gla i alt som smaka nammis)
Tok et halvlitersglass og fylte det til randen, holdt godt for nesa og begynte aa svelge! etter et halvt glass BRANT det i halsen! blonde lille me hadde visst kjopt KONSENTRERT grapefuktsaft! blandingsforhold 1:10.... :spy: aa da hata e grapefrukt for alt i verden fra for!!
Saa plis si at hostesaft hjelpe!!! (gla i alt som smaka nammis)
Stakkars deg, var sikkert grusomt...men måtte flire litt da - synes jeg ser deg...
ja e e gla ingen va flue paa veggen da, de va ikke et pent syn :lol: :gal:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.