Vis full versjon : UL på inseminasjonsdagen
jeg har jo hatt 3 AID nå...
på de to første var egget sluppet når vi kom til inseminasjon.. nå sist (da vi lyktes men mistet igjen) var ikke egget sluppet da jeg ble inseminert... tror dette økte sjansene mine....
tar dere UL før inseminasjonen (samme dag) og ser at egget er der og er modent før dere blir inseminert, og er egget der enda da, eller har det sluppet????
Hei, da vårt ivf forsøk ble det inseminasjon var også egget sluppet før jeg ble inseminert.
Legen sa ikke noe spesielt annet enn at det ikke gjør noe, men jeg synes hun virket litt overrasket og det samme med lab.damen som var tilstede.
Har tenkt litt på dette og ergret meg over det i etterkant..men regner jo med at det ikke kan stå på så mye tid i og med at det blir styrt av eggløsningssprøyten? Ul ble jo tatt rett i forkant av inseminasjonen.
Det var kanskje ikke dette du spurte om akkurat da....men fikk nå lyst å dele min lille erfaring med inseminasjon da...;)
Snusmummerikken
26-10-2004, 11:34
Vi har ikke tatt ny UL på inseminasjonsdagene, så om egget hadde sluppet eller ikke på inseminasjonsdagen veit vi ikke.
Snuppelure
08-11-2004, 22:25
Skal dere ikke til inseminering flere ganger?
Det skal jeg, to ganger skal vi til pers med 48 timers mellomrom. Først 36 timer etter at sprøyten er satt og så 48 timer der etter igjen. Om jeg forstod dette riktig.... Følges opp med UL i forkant. (sikkert i etterkant også tenker jeg... ) Vårt første forsøk blir i desember om vi ikke skulle klaffe denne måneden.
Tidl. bruker
08-11-2004, 22:30
Jeg har ikke hatt UL på inseminasjonsdagen, og syntes nesten det var litt rart.
Jeg ble også bare inseminsert én gang (begge gangene).
(Porsgrunn)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.