PDA

Vis full versjon : hei

Uregistrert
25-09-2003, 01:16
hei. sitter med samme følelse som mage av dere ser jeg. alle mine venner er gravid elle har barn. stiller mye opp for dem. spesielt en( alene mamma).og det går greit . mens når jeg kommer hjem kommer tankene. hvorfor alle andre og ikke jeg. lurer på er det dårli gjort av meg å tenke slik. håper jeg blir gravid snart. vi går mot høst og det er den tyngste tiden.dårli vær og mye inne.

Jannike_79
25-09-2003, 18:23
Hei..

Jeg syns ikke det er dårlig gjort av deg å tenke sånn.. Vi kan ikke noe for hva vi føler vet du.. Ingen som vet hva vi som er prøvere føler annet enn andre prøvere.. Jeg og føler noen ganger det samme som deg, men jeg er samtidig glad for at jeg får følge barna til vennene mine igjennom livet dems..Vi får bare prøve å tenke positivt, og krysse fingrene for oss selv og hverandre for at vår tur kommer snart.. :)

Klemmer

Nennemor
26-09-2003, 22:09
Det er ikke dårlig gjort å tenke noe som helst! Tankene sine rår en ikke over og så lenge de blir der på innsiden av hodet ditt skader du ingen med dem. Her inne kan du slippe dem ut også uten å skade eller plage noen. :stakar: