Vis full versjon : Bryllupsreise!
Eg og samboeren min skal gifte oss i juli!! Fann akkurat ut at hvis vi blir gravide denne mnd., så er mensterminen min 1 dag etter bryllupsdagen http://www.snartgravid.com/plassen/images/icons/lol.gif
Synst det var så søtt :rørt: Håper vi får begge deler!
Er det noken som kan anbefale ein eller fleire romantiske plasser å reise på bryllupsreise?
Vi reiste på en aldeles herlig bryllupsreise til Island!
...men nå er ikke vi noe sånn syden-typer heller da, vi vil gjerne oppleve noe!
Island er et fantastisk land, med så utrolig mye å gi - vi er ikke i tvil et sekund om at vi skal tilbake...
Ellers så er jo Krakow, Praha, Moskva og Dublin flotte steder...
-hvis dere ikke er avhengig av varmere strøk da - Cuba, Malaysia, Brasil etc.. :blunk:
:klemmer:
Samboern har veldig lyst til Island og det har eg og igrunn. Kor i Island var dokke? Har du eit hotell å anbefale?
Kunne også tenke oss Irland/Skottland! Er det noken som har nokren erfaringer med disse landene?
Vi var i Reykjavik i tre dager og etter dette leide vi bil og kjørte vestover. Jeg måtte nemlig bare se Vattnajökull!! :blunk:
Jeg vil anbefale dere å ikke tilbringe så mye som tre dager i Reykjavik - Island er så mye mer enn det! Lokalbefolkningen er helt fantastisk - vi leide private rom når vi var på kjøretur.
I hovedstaden bodde vi på et lite privat gjestehus som vi fant på nettet. Veldig koselig, billig og praktisk (både jeg og :bryn: har vært aktive i fagforeninga og er lei av hotell-livet).
Det meste fantastiske med å reise til Island er vel at man tar fly i to og en halv time, og når man lander på Keflavik så følte vi det som at vi hadde landet på månen! :blunk:
Send meg en PM hvis du lurer på mer da vel! :klemmer:
-oppglødd Blondie
Samboern har veldig lyst til Island og det har eg og igrunn. Kor i Island var dokke? Har du eit hotell å anbefale?
Kunne også tenke oss Irland/Skottland! Er det noken som har nokren erfaringer med disse landene?
Gratulerer med gifteplaner:)
Om jeg har noen forslag til steder i Irland, Skottland sier du? å gjett om da!! :nikker:
Tar nok for lang tid til å finne frem alt nå, men siden du var positiv til Island, er sikkert Orkneyøyene noe for dere også. Se mer på www.visitorkney.com
Dit kan dere feks dra med Smyril Line. www.smyril-line.no
En drøm jeg har, som jeg dsesverre ikke har realisert enda, er å bo noen netter på dette slottet:
http://www.balfourcastle.co.uk/
I Irland må jeg anbefale Galway og Aran Islands.
Noen tips, skal si ifra hvis jeg kommer på flere :)
Gratulerer med gifteplaner:)
Om jeg har noen forslag til steder i Irland, Skottland sier du? å gjett om da!! :nikker:
Tar nok for lang tid til å finne frem alt nå, men siden du var positiv til Island, er sikkert Orkneyøyene noe for dere også. Se mer på www.visitorkney.com (http://www.visitorkney.com/)
Dit kan dere feks dra med Smyril Line. www.smyril-line.no (http://www.smyril-line.no/)
En drøm jeg har, som jeg dsesverre ikke har realisert enda, er å bo noen netter på dette slottet:
http://www.balfourcastle.co.uk/
I Irland må jeg anbefale Galway og Aran Islands.
Noen tips, skal si ifra hvis jeg kommer på flere :)
Å takk for infoen!! No har eg både lest masse og bestilt brosyrer! Har du vert der (kunne nesten virke sånn for du var veldig entusiastisk! :nikker: )? Er der romantisk? Det såg veldig fint ut der! Gler meg til brosyrene kjem!
Vi var i Reykjavik i tre dager og etter dette leide vi bil og kjørte vestover. Jeg måtte nemlig bare se Vattnajökull!! :blunk:
Jeg vil anbefale dere å ikke tilbringe så mye som tre dager i Reykjavik - Island er så mye mer enn det! Lokalbefolkningen er helt fantastisk - vi leide private rom når vi var på kjøretur.
I hovedstaden bodde vi på et lite privat gjestehus som vi fant på nettet. Veldig koselig, billig og praktisk (både jeg og :bryn: har vært aktive i fagforeninga og er lei av hotell-livet).
Det meste fantastiske med å reise til Island er vel at man tar fly i to og en halv time, og når man lander på Keflavik så følte vi det som at vi hadde landet på månen! :blunk:
Send meg en PM hvis du lurer på mer da vel! :klemmer:
-oppglødd Blondie
Veit du om nokren internett sider eg kan sjå innom? Hadde vert kjekt å kunne bestille brosyrer!
Veit du om nokren internett sider eg kan sjå innom? Hadde vert kjekt å kunne bestille brosyrer!
Ikke sånn på stående fot nei, for det er noen år siden vi giftet oss... :flau:
...men jeg skulle mene at et Island-søk på Kvasir ville gi deg mye informasjon! Eller på msn.no og reisesidene der..
Bare vær obs på at det er svært dyrt på Island da! (det var billig å komme hjem... :blunk: )
Å takk for infoen!! No har eg både lest masse og bestilt brosyrer! Har du vert der (kunne nesten virke sånn for du var veldig entusiastisk! :nikker: )? Er der romantisk? Det såg veldig fint ut der! Gler meg til brosyrene kjem!
Jeg har vært i Galway og Aran Islands, ja :)
Der er det kjempeflott! Var der ikke med mannen, for vi hadde ikke truffet hverandre enda, men tror nok at det er veldig romantisk (små B&B, utsikt over havet, litt øde :) )
Har ikke vært på Orkney, enda, men har lagt detaljerte reiseplaner for den turen. Det har bare aldri blitt noe av, men jeg skal få med meg mannen i nærmeste fremtid. Håper dere får en flott bryllupsreise :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.