Vis full versjon : scrapbooking
Uregistrert
29-10-2004, 13:39
ok, jeg er kanskje megadum (derfor er jeg utlogget nå...)
men flere her inne snakker om disse scrapbooking og papirer og diverse til dette.... og at folk er helt hekta på disse
jeg har fått med meg at dette er et album av en eller annen sort...
men kan noen gi meg en innføring i dette...litt flaut om folk snakker til meg om scrapbooking og så har ikke jeg noen anelse om hva de snakker om...
jeg er veldig flau nå, men det får stå til.....
Syns ikke du er dum, jeg, for jeg måtte stille det samme spørsmålet for noen måneder tilbake :blunke:
Scrapbooking er når man gjør noe ekstra utav fotoalbumet sitt. Det være seg å lage bakgrunn til bildene, lime inn f. eks. en lekebil (som får plass på ei fotoside) eller andre "tematiserte" ting. Man kan bruke forskjellige typer sakser å klippe til bildene slik at man kun får med hovedobjektet, også er det jo litt kjekt å klippe bildene i forskjellige fasonger. Om du tar en titt inne på www.scrapbooking.no kan du se flere andre sine fotoalbum. Du får kjøpt utstyr til scrapbooking hos bokhandleren eller i mer spesialforretninger.
Ble du noe klokere av dette? Om ikke er det bare å spørre igjen :klemme:
anne karin
02-11-2004, 23:16
Du kan også se på www. scrapboook.com
Her kan du se på "gallery". Der vil du se mer hva det går ut på!..
Det å scrappe er å ta bildene dine klippe, kutte, lime de inn i et album og du legger gjerne til litt fansy papir, som er syrefritt så bildene dine ikke blir gule, noen duppedingser som kalles eyelets og andre småstaæsj som bare er skikkelig moro og være i besittelse av!... Ehmmm.. Ja... :rørt:
Lillekos
04-11-2004, 04:00
Svar på hva det er og mye mye mer finner du også inne på www.scrapping.no (http://www.scrapping.no) Det er et forum med samme oppsett som dette, men for scrappeglade. :)
der er det fullt av folk som kan svare på alle mulige spørsmål du måtte ha.
(beklager så mye moderatorer om dette var å reklamere?!?)
Klem fra Lillekos
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.