Vis full versjon : Tips til dere som har prøvd lenge...
Jeg tenkte jeg skulle dele med dere noe jeg har fått vite av min venninne som er homeopat. Hun har hatt flere pasienter som har slitt med ufrivillig barnløshet... det hun har brukt for å hjelpe disse kvinnene, er fotsoneterapi.. mange av disse kvinnene ble da endelig gravid etter flere års prøving! Så til dere som har prøvd lenge, og prøvd mange ulike metoder, uten noe positivt resultat, prøv fotsoneterapi!!
Kanskje er det det som skal til?? Muligens verdt et forsøk hvertfall....
prusiluskan
29-10-2004, 22:48
Takk for tipset,men har prøvd både soneterapi.akupunktur og refleksologi etc etc uten resultat....:lei_seg: Kanskje det hjelper noen,men ikke meg foreløpig. Verdt å prøve er det jo selvsagt!:nikker:
Må signere prusiluskans innlegg: Tusen takk for tipset, men meg har det heller ikke hjulpet - så langt. Jeg gikk til homøopat i et halvt år før sommeren og fikk fotsoneterapi, øreakupunktur og dirvere homøopatmedisiner. Syklusen forandret seg, men småblødningene mine fortsatte, og jeg er enda ikke gravid. Nå skal jeg imidlertid tilbake til behandleren til uka, så kanskje vi får bedre uttelling denne gang...
:klemme:
snartmintur?
29-10-2004, 23:45
Jeg går til fotsoneterapi en gang i måneden, pga rygg og hofter og div.
Neste gang skal vi ta fatt på barnløsheten og håper det gir resultater?! :baby:
Det må ihvertfall prøves syns jeg...
Håpefull73
30-10-2004, 10:40
Har hørt om det før, men har ikke prøvd. Vi skal til utredning til uka, men finner de ingenting med hverken gubben eller meg der, så skal jeg prøve akupunktur, har jeg tenkt! Kanskje fotsone kunne vært noe, ja..?? Jeg prøver alt jeg kan, jeg nå!! Er ikke desperat, altså...:flau:
Takk!
Dette skal jeg prøve, vi har prøvd i to år uten hell.
Nå skal det vel bli fart i sakene :-)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.