PDA

Vis full versjon : tenker

Uregistrert
26-09-2003, 04:14
helen dagen går jeg og tenker på å bli gravid og i hele tatt om jeg kan bli det. har ingen ting som tilsier at jeg ikke kan bli det, men tanken er der. dette sliter meg ganske mye ut. fysisk og psykisk. er det noen som har noen gode råd. blir så missunelig på de rundt meg. flestpatren av venne mine har barn.jeg unner dem det for alt i verden, men er bynt å trekke meg litt unna. typen min sier at det er ikke vår tur enda. at det skjer når det er ment til å skje. vet han har rett, men det er ikke alltid så lett.

henni
26-09-2003, 10:37
Hei du

Vi har alle her inne hatt de samme tankene som deg. Etter å ha vært prøver i lang tid har jeg også hatt mine nedturer, der jeg blir engstelig og lei meg. Går det for lang tid, så oppsøk lege slik at dere kan få den hjelpen det trenger. Det føltes faktisk befriende å oppsøke en spesialist på fertilitet synes jeg.

Lykke til. Håper du får ditt etterlengtede lille nurk

Nennemor
26-09-2003, 22:03
:stakar: Selv om jeg ikke måtte slite så lenge de første to gangene, kjenner jeg allikevel følelsene dine godt igjen. Når du har bestemt deg for å prøve vil du jo helst lykkes med én gang, helst i går og det blir det eneste du greier å fokusere på.

Hvor vanskelig det enn er, er det viktig å ikke henge seg helt opp i denne babylaginga, men kose seg med små og store ting i hverdagen og prøve å ta ting som de kommer. I hvert fall for ei stund. Hvis det trekker ut i langdrag er jeg enig med Henni i at det kan være greit å få en undersøkelse.