PDA

Vis full versjon : Har spurt om dette før men......

Sissi
04-08-2003, 10:57
Heisann...

Eg spurte om dette på de forrige sidene til SG rett før helga, men har kun internett på jobb, så eg fikk ikkje sjekket i helga, og dermed så får eg berre spørre på nytt. Beklager til dere som evt. svarte meg!!

Eg leser om dette EL-slimet som alle snakker om; og blir litt nervøs her. Eg har ikkje gått på pillene siden mai, og har altså da prøvd i 3 mnd. Men dette EL-slimet har eg ikkje kjent/sett noe til.

Eg meiner å huske at det kom slike "slimpropper" i trusa mi i ny og ne før eg begynte på pillene for 7 år siden... Både EL og mensen har vore på prikken presis siden eg slutta på pillene, så eg trur eg har hatt eggløsning kvar gang. Har ikkje prøvd noen EL-test, for eg vil ikkje stresse så fælt med dette å bli gravid.. Da hadde Sissimannen trudd det var tørna.. :gal:

Noen andre som mangler slim?? eller som kanskje vet noe om slikt??

Eg jo selvsagt litt redd for sånne skumle ting som man hører om; som f.eks. tette eggstokker o.l.

Har forresten IKM i morra (5/8) og venter i spenning :latter: ... Men rekner med at tanta kommer som vanlig..

Klem klem :hug:

Pernille
04-08-2003, 12:30
Det er ikke alle kvinner som har EL-slim, og disse kvinnene skal tolke ALT VÅTT SEKRET som kjempefruktbart. Du har vel litt våtere utflod ved EL-tider, selv om "selveste slimet" uteblir? :)
Det finnes også dem som har slim som ikke kommer ut, men holder seg inni skjeden, og dem som har slim bare noen få timer. For disse kan det være vanskelig å oppdage slimet.

Iallefall - det er ikke livsnødvendig med EL-slim for å bli gravid. Annen våt utflod er også fruktbar.

Eg jo selvsagt litt redd for sånne skumle ting som man hører om; som f.eks. tette eggstokker o.l.

Eggstokkene kan ikke være tette. ;) Regner med du mener tette eggledere, og det har ingen som helst innvirkning på eggløsning eller slim.

Sissi
04-08-2003, 12:52
Takk for svar...

Er ikkje mykje utflod her i det hele tatt, men det er som du sier sikkert noe mer der under EL som eg ikkje har merka... Satser på det... Men håper eg ikkje får fleire EL å sjekke dette under... :fin_dag2: