PDA

Vis full versjon : Ingen svarer meg.....

Gjest!!
26-09-2003, 13:56
Jeg er på "besøk" fra SM, og velger å være anonym nå, for jeg trives ikke så veldig godt der inne.....
Jeg savner faktisk SG sidene, føler meg ikke velkommen på SM.
jeg VET at jeg ikke har svart noen dumt eller gjort noe galt, for jeg er faktisk snill. men det er ingen som svarer på innleggene mine....

Jeg selv prøver å svare på alle innleggene til de som skriver inn i treminklubben, men selv får jeg INGEN respons... Hvordan skal jeg få det til å bli bedre uten å såre noen eller bli enda mer uttstøtt????
Jeg vil si at jeg er veldig lykkelig over å være gravid, men jeg er såååå skuffet så skuffet over de SM jentene....
Det er så godt å få satt ord på følelsene.....

hilsen en snill gravid jente.......

Ciao
26-09-2003, 14:11
Hei
Det var da merkelig... og lite hyggelig. Hele grunnen til at vi bruker disse foraene er jo for å få respons og gi respons selv.

Kanskje du kan spørre rett ut, om du har skrevet noe "feil"? Jeg er overbevist om at du ikke har det - kanskje noen har misforstått noe?

Huff, dette var vanskelig. Og veldig trist. Du er inne i en periode som skal være noe av den lykkeligste i livet, og så ødelegger de dumme damene! Jeg blir forbanna på dine vegne.

Her inne er du i hvert fall velkommen!

Stooor klem fra Ciao :mervink:

pio
26-09-2003, 14:22
Enig med Ciao.
Spør om det er noe galt. Kanskje er det sånn at en del har truffet hverandre på treff og sånt, og at de fortrinnsvis svarer og leser fra de som de føler de kjenner best? Ikke vet jeg.:vetikke:
Lykke til da. Både på SM og med :baby:.

:vink:

Verity
26-09-2003, 15:23
Hei gjest!
Synd at du føler det sånn! Aner ikke hvilken terminklubb du hører til, men kom gjerne en tur inn i mai-klubben og slå av en prat! :)
Du kan også sende meg PM der om du har lyst å snakke litt. Jeg heter Verity der også.

Tante pose
26-09-2003, 15:32
Næmmen!!

Det hørtes da helt rart ut!
Har møtt mange koselige damer her inne, rart om de skifter når de kommer over til SM ??!!??

Dette må være kjempetrist for deg! :klem:

Jeg håper inderlig at dette bare er noe du innbiller deg og at du snart treffer noen hyggelig damer der inne!! Det er jo så koselig å ha noen å dele tankene sine med.....

Lykke til!!

:klem:

Tidl. bruker
26-09-2003, 16:10
Kjedelig å føle det sånn, men er du sikker på at det er verre for deg enn for andre? Det er klart at noen er veldig aktive her inne (eller DER inne), og mange blir kjent med hverandre. Det kan jo hende at mange har en tilbøyelighet til å svarer de de kjenner best, uten at det er et bevisst valg.

Selv skriver jeg ikke så skrekkelig mange innlegg, og jeg er ikke noe flink til å ta kontakt med de andre her inne på et "personlig" plan ( å følge med på hvordan det går, hvor de er i syklusen osv). Så jeg tror ikke så mange kjenner meg så godt, og jeg får heller ikke millioner av svar på mine innlegg. Men jeg får stort sett noen, og det er jeg i grunnen fornøyd med. Og jeg svarer noen dersom jeg har noe fornuftig å si.

Jeg tror (håper!) ikke det er så ille som du sier, for det virker på meg litt usannsynlig at man skal bli ekskludert av en gjeng fremmede som ikke engang kjenner hverandre uten at det er noen spesiell grunn til det. men det er jo ikke noe moro å føle det sånn uansett, selvfølgelig.

Dette hørtes litt krasst ut (beklager det!), det jeg egentlig mente var at det kan jo hende du føler at det er verre enn det egentlig er!

Hvis ikke så jeg at du var invitert til Mai-klubben der oppe, og det var jo hyggelig! Lykke til, i alle fall, håper det ordner seg!

Uregistrert
26-09-2003, 18:56
Også på besøk fra sm... Det der høres da forferdelig rart ut, selv trives jeg veldig godt der inne! Lurer også på hvilken klubb du hører til, er i desemberklubben selv. Ser at Verity ber deg sende pm, send gjerne en til meg også!!!! Det er skikkelig koselig å bli kjent med nye mennesker, så det hadde vært kjekt å få en melding fra deg!!!! Heter forresten Maaa..
Ellers kan det jo hende du får mere respons hvis du legger inn en melding på generell diskusjon.

Klem fra Maaa(på besøk)

Uregistrert
26-09-2003, 20:15
Takk for at dere har svart meg så for jenter......skulle ønske alle var som dere.
Kanskje det er hormonene mine som spiller et puss nå, men det skulle vel gå over ettervert som måndene går?!

Men det er godt å se at det er noen som bryr seg fra andre terminklubber, og her i fra SG.

Kanskje det ordner seg ettervert, har bare noen månder igjen alikevel.

Kanskje det forandrer seg.

Takk for at dere svarte!

Hilsen Meg.

Schnuppa
26-09-2003, 21:53
Jeg vet ikke hvor lenge du har vært medlem eller hvilken terminklubb du hører til men jeg tror nok at det bare er tilfeldig.
Jeg er selv veldig ny her inne og opplever derfor å ikke få så mye respons på ting og tang jeg skriver heller. Men jeg velger å tro at det er fordi det er mye lettere å svare på innlegg av folk man "kjenner". Tror du må gi det litt tid. Det kan jo også hende at du har vært så utrolig uheldig at det ikke har vært noen som har hatt svar på innleggene du har lagt inn.
Ja dette er en gjeng med kvinner - og vi vet alle hvordan vi kan være til tider men jeg kan aldri tenke meg at noen med vilje holder andre utenfor.
Vi jenter er jo også ofte veldig følsomme - spesielt nå i disse hormontider så jeg tror du bare skal velge å tro at du kanskje trakk en litt for kjapp konklusjon.

Prøv litt til da vet du. Dette er jo veldig koselige og nyttige sider. Ville vært trist om du gikk glipp av det. Send meg gjerne en pm hvis du ønsker.

Klemmer fra Schnuppa på SM

C3PO
27-09-2003, 08:40
Hei Gjest

Det finnes ganger der jeg har lagt ut spørsmål både på SG og SM uten å få den store responsen. I mitt tilfelle var det nok fordi min situasjon er såpass spesiell at ingen KAN svare meg. Etter mange år som prøver og feiler har jeg temmelig stor kompetanse på de standardspørsmålene som de fleste kan svare på, slik at jeg har til tider gjort det litt vanskelig for folk med de mer spesialiserte spørsmålene.

Kan det ikke tenkes at det er nettopp dette som har skjedd deg? I 3 år frem og tilbake mellom SG og SM har jeg ikke opplevd noe særlig ekskludering, så jeg antar at du har bare vært uheldig.

Uregistrert
30-09-2003, 17:49
Uff, det var ikke noe hyggelig lesing. Jeg var selv en veldig flittig bruker av SG i over 3 år før jeg beveget meg inn på SM ved min første positive test etter IVF ifjor. Det gikk galt, og jeg fikk masse sympati og empati der inne, så jeg håper det bare er tilfeldig for deg. Jeg vet ikke hvilken terminklubb du er med i, jeg er i februarklubben - føler at vi svarer hverandre så godt vi kan der - alle sammen, og at man kan legge inn en ny diskusjon om hva som helst - man får alltid respons.

Det kan jo også være at du har vært så nære på alle jentene her på SG at det ble litt stort, nytt og fremmed å komme inn på SM...?
Håper iallefall det bare er tilfeldighetene som råder for deg, for jeg synes iallefall SG og SM er ganske like - vi bryr oss om hverandre:)

Jeg er forresten Effie både her og på SM (har dessverre ikke fått vært her så mye i det siste, da jeg har slitt med hodepine. Så nitittingen på SM har igrunnen vært nok for meg...)

Siw Anita
12-10-2003, 14:48
huff.syns det er rart at de ikke svarer deg der inne.selv er jeg ikke gravid enda,men jeg kjenner mange som er der inne nå,og de er jo kjempe koselig.jeg var der inne tidligere iår,jeg fødte i februar jeg da,og jeg trivdes godt der,og jeg savner siden der inne,jeg anbefaler deg annen annen side også,www.ossimellom.com det er ei kjempe koselig side.jeg kaller meg Siw Anita på alle sidene her inne,send meg en pm så kan vi prate,jeg synnes det er koselig å bli kjent med nye folk,har du msn -messenger? :wow: klemz