Vis full versjon : Bivirkninger av pergo kur?
Hei!
Lurte bare litt på når en merker evt bivirkninger av pergo kur, under eller etter endt kur? Er akkurat ferdig med første kuren min og lurer litt på hva som skjer inne i meg nå?
Forvirra Hege :???:
her kommer jeg igjen..he he
Jeg merket ikke så mye biv.
Fikk hetetokter rundt 4 og 5 tabelett og noen dager etterpå.
Merket det vel mest rundt EL tiden. Fikk veldig til EL smerter og stikkinger/stramminger i livmoren helt frem til mens.
Fikk også veldig ømme bryster siste uken før mens.
Så pergo lurte meg litt.....trodde det var grav tegn:uff:
Lutealfasen min ble mye lenger av pergo. Fra 8 til 14 dager:kidoki:
Hei Hege! :mervink:
Jeg har tatt tre kurer med Pergo, og som rosen skrev, så fikk jeg også hetebølger etter den første kuren.
Etter den andre kuren fikk jeg veldig ømme pupper og skrekkelig vondt i magen når jeg hadde el. Kunne nesten ikke gå, og sitte var vondt.
Og for ikke å snakke om :sengekos: det var rene torturen.
Tredje runde med pergo kjente jeg ingenting.:???:
Denne måneden er pergofri, og nå venter jeg bare på en POSITIV persona.
Må bare tilføye at pergo har ikke endret min lutealfase.
Syklusen er på 26-28 dager.
Hei! Har akkurat gjennomført første kur, litt hetetokter, en følelse av å være litt "utafor" men mest kjente jeg "stikkinger" - forberedelse til / eller eggløsninger- vet jeg ikke.
Var selv veldig spent på bivirkninger- fant en del info og forskjellige erfaringer med dette når jeg gikk inn på pergotime diskusjonen.
Lykke til videre! Er spent selv denne måneden:)
hilsen Lena
Hei.
Som de andre her hadde jeg hete tokter. Var også litt kvalm og svimmel.
Er nå nettopp ferdig med syklusen etter pergo, og hadde bivirkninger etter pergo'en også i den syklusen. I motsetning til de andre her så fikk jeg nå i denne syklusen etter pergo kuttet ned min lutealfase fra vanlig 15 dager og ned til 11 dager :(
Jeg tok ikke pergo fordi jeg manglet el, men fordi legen mente jeg måtte gjennom det for å finne ut av ting..........
Håper bare ikke at pergo har ødelagt min vanligvis flotte syklus!!:trist2:
Har ikke hatt noen bivirkning bortsett fra litt hodepine. Men det har ikke vært sånn at jeg måtte ta hodepine-piller.
En positiv ting jeg opplevde under 1. Pergo-kur, og også nå som jeg er på 2.kur, er at jeg har mer lyst til :sengekos: ...!
Chiquita
28-09-2003, 11:38
Jeg hadde også litt hetetokter rundt 5.pille-dag. (og det ar gjentatt seg med ujevne mellomrom etterpå)
Rundt den tiden så fikk jeg også hodepine, og den "rekker og varer" :( (Dvs - den har "hengt" i konstant, og jeg må ofte fram med paracet'en)
Jeg er bare 6 dager etter pilleslutt enda, så noen EL har jeg ikke fått enda
Men, det er "levbart" enda
*klem*
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.