Vis full versjon : rød eller brun julebrus??
da nermer julen seg, og julebrusen er i butikken... til min stoooore glede.....:nikker:
hva mener mine sg-venner om julebrusens farge??
selv mener jeg at det er ikke julebrus om den ikke er rød...
noen sett en brun :nissefar: kanskje??????
nei. julebrus skal være RØD!!!!
Klart den skal være RØD... brunt er noe annet....
Hi-hi, vi stemmer nå på mye rart da :fnis: Men jeg er helt enig, julebrusen er rød :nisse:
Den brune julebrusen fra Hamar & Lillehammer Bryggerier! :tøff: Ingen over, ingen ved siden.
For øvrig er jeg vel bevandret i de fleste sjatteringer av både rødt og brunt, etter flere år som spotter... :flau:
Helene Harefrøken
04-11-2004, 20:26
RØD JA!
Den brune julebrusen fra Hamar & Lillehammer Bryggerier! :tøff: Ingen over, ingen ved siden.
:nikker: Den er best !
Den brune julebrusen er best, ja. Det beste hadde vært om den var rød. :nikker:
blomstermamma
04-11-2004, 20:53
Julebrus er rød :) Julebrus er faktisk godt som blandevann og... :flau:
Den brune julebrusen fra Hamar & Lillehammer Bryggerier! :tøff: Ingen over, ingen ved siden. Som om jeg skulle skrevet det selv. :nikker:
Mannen min er nordlending og for han skal julebrusen komme fra EC Dahls (eller noe i den duren). Men den er også brun da.
Rødbrus er til barna foran barne TV det. :fnise:
Rød!Rød!Rød!Rød!Rød!Rød!Rød!Rød!Rød!Rød!Rød!
Brun! Med en deilig julebruschampagnebrussmak. Ikke rød med en vond bringebærsmak.
Brun julebrus fra Hamar & Lillehammer bryggerier !!!!
Det finnes da virkelig ikke bedre (jule)brus ?!
Drikker egentlig ikke brus - men denne .... I LOVE IT :nikker:
Er man fra Lillehammer, da drikker man den jammen.
Prøvde den de har i Trondheim i forrige uke ( fra Dahls Bryggeri?!). Den smakte rød bringebær brus med ALTFOR mye sukker. Isj !!
Tidl. bruker
04-11-2004, 21:04
BRUN!! Vi trønderne mener det iallefall, for her har vi noe som heter Dahlsbryggeri:skratte: Faktsik hørt om østlendinger som kommer hit for å kjøpe "den rette" julebrusen!
BRUN!! Vi trønderne mener det iallefall, for her har vi noe som heter Dahlsbryggeri:skratte: Faktsik hørt om østlendinger som kommer hit for å kjøpe "den rette" julebrusen!
Den brusen var skikkelig vond - ta deg en tur til Lillehammer ( får den vel i Oslo og? ) og smak på SKIKKELIG julebrus :D
Tidl. bruker
04-11-2004, 21:14
Den brusen var skikkelig vond - ta deg en tur til Lillehammer ( får den vel i Oslo og? ) og smak på SKIKKELIG julebrus :D
Nei, kutt ut da! Jeg drikker ikke brus til vanlig, men denne kan jeg ikke holde meg bort fra!!
Det finnes bare en julebrus... Den er BRUN !!
Jeg tror ikke jeg har smakt brun julebrus, jeg? :flau: Jeg skjønner det er noe jeg må gjøre for å kunne uttale meg her! :)
Nei, kutt ut da! Jeg drikker ikke brus til vanlig, men denne kan jeg ikke holde meg bort fra!!
Samme her - liker ikke annen brus, men den syns jeg var skikkelig vond. Drikker bare julebrus jeg,også. Syns den var altfor søt ...
Smaken er som baken :D Ha ha
Jeg tror ikke jeg har smakt brun julebrus, jeg? :flau: Jeg skjønner det er noe jeg må gjøre for å kunne uttale meg her! :)ehhhh.ikke jeg heller.men kunne ikke tenkt meg det heller.... brun brus =champagnebrus eller øl eller noe.. rød brus= deilig julebrus....
(litt flaut om jeg hadde syns brun julebrus var nbest nå da... men tror ikke det.... nekter å tro det...:mumse:
Tidl. bruker
04-11-2004, 21:31
Samme her - liker ikke annen brus, men den syns jeg var skikkelig vond. Drikker bare julebrus jeg,også. Syns den var altfor søt ...
Smaken er som baken :D Ha ha
Hehe, I dont belive it! Men du har ikke smakt feil sort da? Det er den lille glassflaska med blå etikett på... (In deny...nekter å tro det...hun kalte brusen min vond.....:lei_seg: ) :skratte:
Hehe, Men du har ikke smakt feil sort da? Det er den lille glassflaska med blå etikett på... (
Den var fra Dahls Bryggerier e.l
Den hadde faktisk samme kork som Lhmr-brusen. Lureri !!
Dere trøndere blir lurt trill rundt av vond, ekkel julebrus :skratte:
Stakkars Elinor. Kom hit til meg du, så skal jeg gi den noe ekte som smaker :D
Aldrig hørt om brun julebrus, men jul er jul å der rikker jeg ikke på juletradisjonene skal mye for meg å prøve noe nytt der ja:nikker:
Det finnes bare en julebrus... Den er BRUN !!
NEMLIG :tøff: !!
Tenke seg til å like rød julebrus ... Dere blir bare snytt for den virkelige julebrusen :mhmm: .
Stem opp brun nå da, jenter.
Tidl. bruker
04-11-2004, 21:42
Den var fra Dahls Bryggerier e.l
Den hadde faktisk samme kork som Lhmr-brusen. Lureri !!
Dere trøndere blir lurt trill rundt av vond, ekkel julebrus :skratte:
Stakkars Elinor. Kom hit til meg du, så skal jeg gi den noe ekte som smaker :D
:sinna: HYL!! Hvor i h..... er trønderne her når jeg trenger dem?? HALLO!
ehhhh.ikke jeg heller.men kunne ikke tenkt meg det heller.... brun brus =champagnebrus eller øl eller noe.. rød brus= deilig julebrus....
(litt flaut om jeg hadde syns brun julebrus var nbest nå da... men tror ikke det.... nekter å tro det...:mumse:En slurk og du er hekta. :skål:
Du må i allefall prøve Mokki, blir det treff skal jeg ta med en flaske til deg. ;)
:sinna: HYL!! Hvor i h..... er trønderne her når jeg trenger dem?? HALLO!Skal få smakt den i løpet av helgen og komme tilbake med karakter. ;)
Tidl. bruker
04-11-2004, 21:47
Skal få smakt den i løpet av helgen og komme tilbake med karakter. ;)
Supert! Men du kommer til å bli hekta! Lykke til foresten (ja, for du skulle til St.Olavs?).
Starlight
04-11-2004, 21:49
Har aldri smakt brun julebrus jeg, men høres litt feil ut...
Nei, tror nok den må være rød skal det bli noe orden på sakene :nikker:
Supert! Men du kommer til å bli hekta! Lykke til foresten (ja, for du skulle til St.Olavs?).Nei, det er ikke meg. Er det Maia du tenker på kanskje?
:sinna: HYL!! Hvor i h..... er trønderne her når jeg trenger dem?? HALLO!
Du må nok bare innse at ingen støtter deg. Du står ene og alene :nikker:
Tidl. bruker
04-11-2004, 22:19
Nei, det er ikke meg. Er det Maia du tenker på kanskje?
Ups :flau: Meget mulig ja..
Julebrusen skal være rød og den skal være fra Grans!!
Julebrusen skal være RØD og fra Mack Bryggerier i Tromsø! :nam:
Julebrusen må være brun!! Nam nam;)
hurra, de røde leder med dobbel så mange stemmer....
jippi julenissen blir rød i år også.....
hurra, de røde leder med dobbel så mange stemmer....
jippi julenissen blir rød i år også.....
Får vel sette meg ned å vente på den brune julenissen jeg, da :D
Har hørt at den har MYE finere gaver ...
Rød julebrus er en hets! Det er den brune som er ordentlig julebrus!!!
Julebrusen skal være rød, ja. Har aldri sett en brun julebrus, jeg (men så har jeg aldri sett et ekorn i flaskepost heller da).
Den beste jlebrusen som er på markedet er den brune julebrusen til Rignes. Finnes ikke bedre julebrus. Den røde er det så mye kullsyre i at etter ett glass, driver magen på eksplodere.
Den røde er det så mye kullsyre i at etter ett glass, driver magen på eksplodere.
Slipper det problemet, jeg, da jeg helst drikker brusen varm og med minst mulig kullsyre i :tøff:
Den beste julebrusen som er på markedet er den brune julebrusen til Rignes.
Det er den vi snakker om ... Det er Hamar & Lillehammer Bryggeri, men den selges gjennom Ringnes.
AvaAdore
04-11-2004, 22:55
Enig, Julebrusen skal være RØD.... jeg har aldri sett BRUN julebrus jeg da men.. kanskje jeg ikke der godt nok etter?:)
Enig, Julebrusen skal være RØD.... jeg har aldri sett BRUN julebrus jeg da men.. kanskje jeg ikke der godt nok etter?:)
Du har bare gått glipp av noe stort. Finnes ikke ordentlig julebrus som er rød ...
:D
Den Brune julebrusen er absolutt best på smak,men den kunne godt ha vært Rød.
Passer lissom bedre når det er jul:nikker:
Den Brune julebrusen er absolutt best på smak,men den kunne godt ha vært Rød.
Passer lissom bedre når det er jul:nikker:
Kan ikke være mer enig!!http://www.snartgravid.com/plassen/images/icons/kidoki.gif
Pernille
04-11-2004, 23:28
Den eneste EKTE julebrusen kommer i slike flasker og er brun! Ingen over, ingen ved siden! :tøff:
http://www.reitstoen.com/gallery/3d/julebrus/julebrus_02.jpg
Den eneste EKTE julebrusen kommer i slike flasker og er brun! Ingen over, ingen ved siden! :tøff:
http://www.reitstoen.com/gallery/3d/julebrus/julebrus_02.jpg
Buuuuhhhuuuu - jeg bor i sverige land å får IKKE tak i brusen NÅR jeg vil.....:sinna: Den er jo sååååå god da.
Scorpion
04-11-2004, 23:54
Små glassflasker med Dahls BRUNE julebrus :nam:
The one and only! :nikker:
RØD DET ER DEN RETTE FARGEN ETTER MIN SMAK
Her ser dere hva som skjer når man drikker rød julebrus :mhmm:: Sendt til sykehus for pumping (http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/26/415743.html).
:jupp:
Tidl. bruker
26-11-2004, 10:44
Yess!!!
Lara Croft
26-11-2004, 10:45
Jeg har faktisk aldri smakt brun julebrus jeg...:flau: Men har alikvel ment at julebrus skal være rød.
Men, det jeg virkelig kunne ønske er at noen begynte og selge julebrus LIGHT!
Julebrus er jo så vanvittig søtt! Også er det jo så godt! :nikker: Så julebrus light burde nok være en god idè.
Signerer denne!!!!!!!
Tussi jenta
26-11-2004, 11:18
:nikker: :nikker: :nikker: :nikker: :nikker: :nikker: :nikker:
Helt enig!:nikker:
Her ser dere hva som skjer når man drikker rød julebrus :mhmm:: Sendt til sykehus for pumping (http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/26/415743.html).
Lure på hva det pulveret var for no.. Skummelt å drikke julebrus jo! :grøss:
Tror det blir helt vanlig brus og øl i jula, også likør og vin...
For øvrig er jeg vel bevandret i de fleste sjatteringer av både rødt og brunt, etter flere år som spotter... :flau:
Heeeelt enig Elinblu!!
Den saken der var skummel! :eek: Tro hva pulveret var for noe? Tror vi ligger unna Ringnes sin julebrus, og holder oss (som alltid) til Mack sin RØDE julebrus. :nikker:
Nei, nei, nei... :himle:
Julebrusen skal være Oransje og komme fra Trio Bryggeri i Skien!! :nemlig:
Den brune julebrusen er best, ja. Det beste hadde vært om den var rød. :nikker:
:nikker: sier meg enig med denne jeg. BRUN smaker best men skulle vært RØD !!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.