PDA

Vis full versjon : hårvekst på puppene??

nokfornå
05-11-2004, 13:12
Hei!

Overvejde og legge denne på pinlige men men...
Saken er den at små svarte hår er begyndt at gro rundt om å puppene mine..er tale om 5-6 hår da, men hvad skjer?? Jeg er blond normal og har ingen svart hårvekst?? Nogen som kender til dette??

eden
05-11-2004, 13:18
Akkurat det samme her hos meg..:rødme: Tenker kanskje det har noe med hormonene å gjøre jeg. Har fått masse økt hårvekst etter jeg slutta med p-pillene ifjor, og har fått ett parr på brystene. Merkelige saker...:undrer:

Tøyla
05-11-2004, 13:33
...og så er det visst sånn at en kan få økt hårvekst ved graviditet!:nikker:

Columbine
05-11-2004, 14:55
Vet ikke hvor mange ganger vi har hatt dette spørsmålet - du er ikke alene om å bekymre deg! Men "alle" (de fleste) har et og annet mørkt hårstrå på brystene. Synes man det er aldeles uutholdelig, er det litt mindre uutholdelig å nappe dem ut (skjønt det siste kan diskuteres).

Sparky
05-11-2004, 15:51
:fnis: Jeg var på en jentefest i fjor der ei av jentene rødmende fortalte at hun hadde små sorte hår på brystet. Det viste seg at samtlige av oss andre jenter bar på samme "hemmeligheten". Det er helt normalt. :nikker: Jeg napper mine 5 kjære ut ved behov.

nokfornå
05-11-2004, 16:16
:fnis: Jeg var på en jentefest i fjor der ei av jentene rødmende fortalte at hun hadde små sorte hår på brystet. Det viste seg at samtlige av oss andre jenter bar på samme "hemmeligheten". Det er helt normalt. :nikker: Jeg napper mine 5 kjære ut ved behov.
Nermest en "gledelig" nyhet dette her:jippi: Hadde bare aldrig hørt om dette før, men bra og vite:nikker:

snups
26-11-2004, 13:14
Hei!

Overvejde og legge denne på pinlige men men...
Saken er den at små svarte hår er begyndt at gro rundt om å puppene mine..er tale om 5-6 hår da, men hvad skjer?? Jeg er blond normal og har ingen svart hårvekst?? Nogen som kender til dette??
dette høres kjent ut... jeg er 27 år og har diagnosen pco.. har i den siste tiden fått dette selv. men hårvekst kraftig sådan følger diagnosen:furie:

Beatrice
26-11-2004, 13:22
Noen mørke hår rundt brystvortene er vel helt normalt, vel?:hm:

Jeg har jaffal hatt det i mange år, og napper dem ut med pinsetten når de blir lange nok.

Madden
06-01-2005, 12:05
Har også inntrykk av at dette er HELT normalt! Jeg napper ut mine 6 hår så fort jeg ser dem...selvsagt irriterende..men med PCO så regner jeg med at det iallefall er forventet, når friske kvinner også har dette problemet!

snoop
06-01-2005, 14:05
:sparke: har nok noen slike jeg også...Det vil si maaaaange...:mumle:

Skal til med laser behandling snart,må bare spare opp nok penger...Ble mildt sagt :shock: når jeg fikk vite at trygdekontoret bare dekker 15% av det behandlingen koster....:nemlig: Har pcos og har fått henvisning av lege,så jeg trodde at det da ble dekt mesteparten...men neida....:mumle:

milie
06-01-2005, 14:08
Hår på puppene?? Nei, det har jeg aldri hatt.... :Plystre:

Pia28
06-01-2005, 19:17
:jippi: Trodde jeg var den eneste i hele verden!

Lillemus
06-01-2005, 20:20
Jeg har ikke haar paa puppene, men jeg har et svart plagsomt et paa brystkassa. Jeg prover aa nappe det ut saa fort det har vokst ut, men sliter med aa finne det raskt nok naar jeg staar med pinsetten i lyset paa badet... Jeg innbiller meg selvfolgelig at alle andre kan se det med en gang viss jeg gaar med v-genser... :himle:

Pysa
19-04-2005, 15:47
har masse hår på puppene jeg også. har i flere år nappet dem ut men det er en kjempejobb. Gruer meg til evt amming. vil ikke vise det frem til alle og en hver. Har ikke noen sykdom eller hormonforstyrrelse så jeg er vel bare hårete og fæl. ...

simone
19-04-2005, 16:31
...har et par jeg også....:himle: ...hår altså...på puppa.

buzz
19-04-2005, 18:52
har masse hår på puppene jeg også. har i flere år nappet dem ut men det er en kjempejobb. Gruer meg til evt amming. vil ikke vise det frem til alle og en hver. Har ikke noen sykdom eller hormonforstyrrelse så jeg er vel bare hårete og fæl. ...
me too.. Det begynte som dun men den herskens exen mente at jeg måtte berbere de vekk. Dum som jeg er, så gjorde jeg det:herregud: . Nå har hårene vokst seg fete og store og må nappes med jevne mellomrom.

Knertine
23-04-2005, 09:40
Hei, ble litt nyskjerrig her. Får du dekket behanling med laser på trygdekontoret? Jeg har tatt noen behandlinger her og der:rødme: men fikk beskjed om at bare elektrolyse ble dekt?? Er helt ening i at det er vilt at bare 15 % blir dekt, men jeg har vært inne på å lage en kampanje, som går ut på at vi sender prislista for elektrolysebehandling og laser behandling til trygdeetaten å fåre dem kanskje på den måten til å forstå at det ikke lenger koster 50 kr for et kvarter med elektrolyse, men 500, og at laser er en bedre, raskere, billigere (i lengda) og ikke minst mindre smertefull måte å gjøre det på. Hvis ingen setter fokus på det er jeg ganske sikker på at ikke de finner ut at de skal sjekke det selv!

Bridget
24-04-2005, 08:18
Jeg har ikke PCOS, er blond og har allikevel noen svarte hår rundt brystvorta. Bruker pinsetten, gjør ikke vondt!