Vis full versjon : hvor lang tid??
Verpeklare Dolly
27-09-2003, 21:56
Dette er ikke ett pinlig spm men jeg visste ikke hvor jeg skulle plassere dette spm, så jeg får håpe på svar her..
Hvor lang tid etter prev slutt er det vanlig eller dvs når gikk dere til legen etter endt prev for å sjekke at alt var iorden og at det ikke er noe som hindrer graviditet..
Vanskelig dette her.. Men det jeg prøver å spørre om er vel, når gikk dere til legen for første gang etter endt prev bruk, for å diskutere graviditet...
Noen som skjønte hva jeg spurte om??
:gal2: Ble litt forvirret selv jeg nå :gal:
:lol:
Hei Verpeklare Dolly! :mervink:
Jeg fjernet spiralen i august 2002. Vi begynte prøvingen i januar 2003.
Var hos gyokologen igjen i mai, og fikk Pergotime for et halv år.
Dersom jeg ikke ble gravid innen dette halve året ,skulle jeg komme tilbake.
Har fått time den 10.November, så for vi se hva som skjer.
Håper at jeg selvsagt blir gravid nå, spesielt siden jeg vet at videre hjelp er rett rundt hjørnet.
Lykke til.
Uregistrert
27-09-2003, 23:58
Dette er ikke ett pinlig spm men jeg visste ikke hvor jeg skulle plassere dette spm, så jeg får håpe på svar her..
Hvor lang tid etter prev slutt er det vanlig eller dvs når gikk dere til legen etter endt prev for å sjekke at alt var iorden og at det ikke er noe som hindrer graviditet..
Vanskelig dette her.. Men det jeg prøver å spørre om er vel, når gikk dere til legen for første gang etter endt prev bruk, for å diskutere graviditet...
Noen som skjønte hva jeg spurte om??
:gal2: Ble litt forvirret selv jeg nå :gal:
:lol:
hei. de anbefaler å gå til lege når du har prøvd i et år. leste en bok der det sto at dersom du var under 30 kunne du vente opp til to år. jeg har enda ikke vært til lege. årsak at eneste prev. jeg brukte var kondom(TÅLER IKKE P-PILLER). kan være greit å ta en tur til lege dersom noe ikke er så det skulle.f.eks. manglende eller uregelmessig mens, forsndring i utflod osv. håper du ble litt klokere. lykke til i alle fall.
Verpeklare Dolly
28-09-2003, 00:51
Takk for svar.. Jeg har jo bare prøvd i tre måneder så det er nok en stund til jeg må til lege ja.. forhåpentligvis aldri i den sammenhengen heller... og jeg er jo bare 19 år og..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.