Vis full versjon : Pitteliten blødning
Eg blir litt overspent no! Har fått ei pittelita blødning midt i perioden. Brukar aldri å ha noko utanom mensen...Ein kan nesten stille klokka etter den. Er det nokon som kan hjelpe meg med å finne ut kva det kan vere? Hadde :sex1: på fredag og søndag, men kan det vere ein såkalt festeblødning då? Viss eg i tilfelle vart :fert: på fredag for eksempel?
Er lettare desperat etter tilbakemeldingar... :nikker: HJELP!
Hvis :fert: på fredag, så er du 4DPO i dag. Dette er kanskje litt, men ikke absolutt, for tidlig for festeblødning. Kan også være f. eks eggløsningsblødning - eller noe annet?! Ikke så godt å si dessverre.
:lykke: :kryss: :lykke: :kryss: :lykke: for festeblødning.
Nei, det e akkurat det! No e det no uansett over... Det var berre so rart, sia eg aldri har vore med på nåke slikt før....Føler meg sjølvsagt veldig gravid allereide. :skratte: Det blir ei lang ventetid til det går an å teste. MÅ en vente til IKM?
Va nettopp på do :flau: Der var det rosa på dopapiret enda gitt... Hmmm! Då e det faktisk den tredje dagen... Hmmm!
Nei, det e akkurat det! No e det no uansett over... Det var berre so rart, sia eg aldri har vore med på nåke slikt før....Føler meg sjølvsagt veldig gravid allereide. :skratte: Det blir ei lang ventetid til det går an å teste. MÅ en vente til IKM?
Må og må?!? Det kommer vel an på hvor mye penger du er villig til å bruke på tester det! :nikker: Og på hvor lang lutealfase du har, og på hvor følsomme tester du bruker (info om testfølsomhet mener jeg at du finner på Pernilles hjemmesider). Har du lang lutealfase så kan du nok prøve å teste noen dager tidligere - i alle fall hvis dette skulle vise seg å være festeblødning - for da har jo den befruktede eggcellen festet seg tidlig og begynner sikkert å produsere hCG tidlig også.
Har faktisk lest at noen her inne har testet positivt før 10 DPO, rel. mange kan visst se svake positive rundt 11DPO, og de aller aller fleste tester positivt 14DPO.
Lykke til :lykke: .
Tusen takk for hjelpa :klemme: Eg trur eg skal smøre min tolmodighet til over helja i alle fall... Testar e jo svindyre! Skal no seie ifrå om det e nåke nytt :nikker: Greit å he ein plass ein kan vere heilt ærlige! :nikker:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.