Vis full versjon : Hostesaft hjalp meg!!!
Hei jenter!!!
Jeg og mannen min prøvde og bli gravide i 10 mnd, så kom høstmnd og jeg ble forkjøla hostet endel på natta så jeg tokk Tuxi hostesaft hver kveld i en uke med eggeløsning midt i den uken og jammen klarte spiren og klore seg fast da...så jeg er overbevist om at hostesaft virker. Håper det kan hjelpe noen andre og!!! :lykke: til!!!
Har en flaske i kjøleskapet.. kan man ta hostesaft selv om man ikke hoster?
Husk at hostesaften må være slimløsende da! :)
Jeg mener å ha hørt at Tuxi ikke er slimløsende lenger, kun hostdempende. Her i huset har vi Solvipec. Prøvde det + grapefruktjuice en syklus, og ble gravid...Om det bidro til at jeg ble fortere gravid, er ikke lett å si, men jeg har uansett tenkt til å prøve det igjen nå :blunke:
Takk for tipset:kidoki:
Da prøver jeg det, og håper på det beste:kryss:
Hei Dette må jo prøves :nikker: Vi har prøvd i 15 mnd nå, så tar i mot alle tips :klemme:
:nikker: Jeg har også blitt gravid kun i de månedene jeg har tatt hostesaft.
Men så har jeg også fått påvist en bakterie som kan gjøre slimet for tykt og som kan vanskeliggjøre en befruktning.
De aller fleste har nok fruktbar og fin utflod av seg selv.
hei jeg lurte på hvem hostesaft har du brukt og må man ha resept for og få det ? har prøvd i et år uten og lykkes trenger tips hilsen håpende :lykke:
Det må være en slimløsende hostesaft, f.eks. Solvipect eller Bisolvon.
Virkningen går raskt ut av kroppen, så den bør tas rett før samleie.
hei fåes de uten resept ????????????????????
De kan man kjøpe uten resept :nikker:
tusen takk for tipset:klemme: i morgen skal jeg på apoteket :glis: så nå er det bare og :kryss: en gang til tusen takk:klemme:
Melonina
12-11-2004, 12:52
Jeg har tatt Bisolvon denne syklusen og EL slimet har forandret seg betydelig - det har blitt mye mye tynnere!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.