Vis full versjon : Hva ønsker du deg til jul?
Mye jeg lurer på mens jeg er hjemme og kjeder meg...;)
Hva ønsker du deg til jul av din kjære (utenom spire i magen)?
Jeg ønsker meg hudpleieserie i mitt favorittmerke (Clarins)
Vi har kjøpt hus til en formue, så da har vi valgt å være litt sparsommelige på gavefronten denne jula;)
Tidl. bruker
11-11-2004, 12:13
Alt det jeg ikke får til bursdagen, bruker jeg å si. :knegg: (Har bursdag i slutten av november, og da regner jeg selvsagt med at spiren er på plass.)
Jeg bruker alltid å ha lang ønskeliste, i prisklasse fra hårstrikk og oppover. Er filminteressert, så en god del DVD-filmer står selvsagt høyt på listen. Ellers får jeg aldri nok av skriveblokker, tusj og blyanter med fargebly :flau:
Har ønsket meg en dag på SPA.. og masse forskjellig til det nye huset vårt.
Til jul ønsker jeg meg ny klokke, mobiltelefon, væske, klær, og ikke minst FAST JOBB!!!
En liten spire i magen hadde heller ikke vært å forakte! Drømmen er jo å kunne fortelle familien om at det er en liten en på vei på julaften :rørt:
Ønsker meg noen ting til hjemmet også, bl.a moccamaster, sengetøy, Hetland bilde.
Drømmen er jo å kunne fortelle familien om at det er en liten en på vei på julaften :rørt:
Dette har faktisk jeg også tenkt på. Drømmen er at spiren er på plass innen julaften, for da har jeg en plan: Begge sett med kommende besteforeldre skal få en liten gave under juletreet. Det skal bare stå "til og navnene deres" utenpå.. ikke noe fra. Når de åpner er det en smukk inni.. og en lapp hvor det står: "Hei bestemor og bestefar! Ta vare på denne til jeg kommer på besøk til sommeren. Hilsen den lille i magen... "
Da tror jeg det ville blitt ville tilstander gitt!!! Hadde bare vært sååå bra!
Ønsker meg forlovelsesring jeg... :sparke: Bettymannen leser du dette??? :flau:
Også ønsker jeg meg å få fortelle en god nyhet til familien, ja. :nikker:
Dette har faktisk jeg også tenkt på. Drømmen er at spiren er på plass innen julaften, for da har jeg en plan: Begge sett med kommende besteforeldre skal få en liten gave under juletreet. Det skal bare stå "til og navnene deres" utenpå.. ikke noe fra. Når de åpner er det en smukk inni.. og en lapp hvor det står: "Hei bestemor og bestefar! Ta vare på denne til jeg kommer på besøk til sommeren. Hilsen den lille i magen... "
Det var en fin måte å gjøre det på!! :happycry:
Sist så var eg så ung, og det var lite planlagt, så da var det fryktelig vanskelig å si det.... Får gjøre det på en bedre måte neste gang...
Ønsker til jul?
Duker, handduker, ensfarget sengetøy, lysestaker og lys...
Ting og tang til huset generelt...
Ellers så ønsker eg meg nye klær, jakke og sko, men da er det best å få penger/gavekort syns eg..
Skulle hatt en ny bil og da..... men det er kanskje litt drøyt...:lol:
Ja, det hadde vært julegaven sin det:nikker:
Jeg ble gravid med Lillegull i desember (han er nå 2 år) og den jula skulle vi være hjemme hos oss selv, noe vi skal være fast framover:)
Men første jula etter at Lillegull var født, hadde vi bestemt skulle feires hos mamma og pappa.
Da jeg snakket med mamma på julaften, sa jeg til henne at vi hadde bestemt oss for å komme til dem året etter. Men at vi var 3 som kom... det ble helt stille i telefonen, leeeenge, så hørte jeg plutselig et hulk. Mamma gråt og gråt, måtte gi fra seg telefonen til pappa for hun klarte ikke å prate:rørt:
Lillegull er eneste barnebarn og er virkelig høyt elsket, mine foreldre simpelten forguder han:hjerter:
Ønsker virkelig at du kan gi til dine foreldre den beste gaven som kan gis:klemme:
Vi har faktisk bestemt oss for at vi reiser en tur til København hele familien, istedet for dyre presanger til hverandre...
Det eneste vi virkelig mangler er tid til hverandre! :rørt:
Jeg ønsker meg ullkåpe jeg. Og så diverse til huset..juicepresse, foodprosessor, håndkleer,sengetøy..digger all slags dilldall fra H&M, vesker.....OG EN SPIRE I MAGEN...
Jeg har tenkt på å sende invitasjon til besteforeldrene jeg. Sånn fødselsdags invitasjon man sender ut når man inviterer til barnebursdag vet dere..med dato,sted, tid og sånn. Så skriver jeg ca.dag (forbehold om endring) og så sykehuset osv.... eller sende dem bilde av testen kanskje?? Hmm..
Vi har faktisk bestemt oss for at vi reiser en tur til København hele familien, istedet for dyre presanger til hverandre...
Det eneste vi virkelig mangler er tid til hverandre! :rørt:For en nydelig gave å gi hverandre:hjerter: Tid er vel det mest dyrebare vi kan gi dem vi er glade i.
For en nydelig gave å gi hverandre:hjerter: Tid er vel det mest dyrebare vi kan gi dem vi er glade i.
:nemlig:
Når jeg jobber 100%, :bryn: jobber 100% + 14% på en ekstrajobb og vi holder på å pusse opp et gammelt hus, så er tid det aller beste.. :nikker:
:nemlig:
Når jeg jobber 100%, :bryn: jobber 100% + 14% på en ekstrajobb og vi holder på å pusse opp et gammelt hus, så er tid det aller beste.. :nikker:God tur, og kos dere ordentlig:klemme:
Ja, det hadde vært julegaven sin det:nikker:
Jeg ble gravid med Lillegull i desember (han er nå 2 år) og den jula skulle vi være hjemme hos oss selv, noe vi skal være fast framover:)
Men første jula etter at Lillegull var født, hadde vi bestemt skulle feires hos mamma og pappa.
Da jeg snakket med mamma på julaften, sa jeg til henne at vi hadde bestemt oss for å komme til dem året etter. Men at vi var 3 som kom... det ble helt stille i telefonen, leeeenge, så hørte jeg plutselig et hulk. Mamma gråt og gråt, måtte gi fra seg telefonen til pappa for hun klarte ikke å prate:rørt:
Lillegull er eneste barnebarn og er virkelig høyt elsket, mine foreldre simpelten forguder han:hjerter:
Ønsker virkelig at du kan gi til dine foreldre den beste gaven som kan gis:klemme:
Hørtes kjempefint ut!!! Håper jeg også! :kryss:
Tidl. bruker
11-11-2004, 14:58
Ønsker meg BÆRBAR!!!!! Men fat-chance, right? De koster jo flesk. Nei, blir vel ikke før skattepengene kommer.....
Lillekos
11-11-2004, 15:38
Ønsker meg en parfyme jeg. Men mest av alt ønsker jeg meg en jobb så jeg kan få råd til å flytte inn i ei ordentlig leilighet. :)
Sitat:
Bare et spørsmål fra meg, som er helt ny her: Er det vanlig å fortelle familie (og venner?) at man er gravid så tidlig i svangerskapet???
Hilsen nyskjerrig
Sitat:
Bare et spørsmål fra meg, som er helt ny her: Er det vanlig å fortelle familie (og venner?) at man er gravid så tidlig i svangerskapet???
Hilsen nyskjerrigDette er vel veldig forskjellig!
Hverenkelt må vel kunne gjøre akkurat det som føles rett.
Vi fortalte det til våre foreldre tidlig, og synes i ettertid at vi gjorde det rette. Vi fortalte til venner når vi var ca. 3 mnd på veg, veldig nære venner fikk nok vite det litt før. Kolleger fikk vite det når de kunne se det og spurte, samme gjaldt andre vi kjenner men ikke har så mye kontakt med.
Finnes vel ingen regel på dette, eller?
Baby_Angel
11-11-2004, 18:03
En liten spire i magen hadde heller ikke vært å forakte! Drømmen er jo å kunne fortelle familien om at det er en liten en på vei på julaften :rørt:
:rørt: Det er mitt einaste ønske til jul! Ein positiv test i jule-kalenderen til :bryn: hadde vert topp!
Ønsker meg mye forskjellig jeg;
Safe
Harry Potter nr 1,2 og 4
Ny mobil
Kjøkkenmaskin
Gavekort på klær
En liten spire i magen
Ny seng
Syden tur (vet at jeg får det av mamma og pappa)
Sikkert mye mer, men kommer ikke på noe mer i farten
Drømmen er jo å kunne fortelle familien om at det er en liten en på vei på julaften:rørt:
Er med på den jeg ja -det hadde vært stort:nikker:
Utenom det ønsker jeg meg forlovelsesring av min kjære -altså at han går ned på kne på julaften:p Det er vell lov å håpe:flau:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.