Vis full versjon : El-tester og en annen ting
Jeg lurer på noen ting..
Når det gjelder el-testene så kan jo de påvise el fra 12 til 48timer fram i tid..hvorfor skulle det ikke holde å ta en annenhver dag da??
Jeg har både lest og sett på tv at hvis noen jenter bor sammen så kommer de etterhvert til å få mens samtidig..(husker ikke begrunnelsen) da blir jo el og alt forskjøvet...noen som vet noe om dette?
Villevilde
04-08-2003, 11:06
Jeg lurer på noen ting..
Når det gjelder el-testene så kan jo de påvise el fra 12 til 48timer fram i tid..hvorfor skulle det ikke holde å ta en annenhver dag da??
Dette gjelder ikke for alle... og er også avh av hva slags tester en bruker... Hvor sensitive de er. Du kan fort risikere å gå glipp av EL da... Jeg har bare en dag med positiv test og to like dagen før... Så jeg ville vel fått en indikasjon, men ikke vært sikker... Så jeg ville tatt hver dag...
Jeg har både lest og sett på tv at hvis noen jenter bor sammen så kommer de etterhvert til å få mens samtidig..(husker ikke begrunnelsen) da blir jo el og alt forskjøvet...noen som vet noe om dette?
Ja, jeg har også hørt dette. Vet ikke akkurat hvordan det fungerer, men det skal visst forekomme.
Pernille
04-08-2003, 11:55
Jeg lurer på noen ting..
Fordi man får positivt utslag bare én dag og da kan man misse utslaget.
(Dette gjelder når alt går etter "boka", det finnes dem som får positivt to eller flere dager på rad også, spesielt hvis de bruker Personatester)
Dette har med feromoner å gjøre. Er ikke helt sikker på nøyaktig hva feromoner er, men tror det er noe hormonelt (luktfritt) duftstoff som oppfattes uten at vi er klar over det, og det kan koordinere syklusene til kvinner som bor tett oppå hverandre.
Feromoner er også årsaken til at man tenner på noen, men ikke på andre.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.