Vis full versjon : Hvor langt har Du kommet med julegavene?
Hvor langt har dere kommet med julegavene, jenter? :blafre:
Jeg har ikke kjøpt en eneste enda, men jeg må vel snart begynne! :nikker:
Hva kjøper dere til kjæresten/mannen i år? TRENGER TIPS :undrer:
Lillekos
13-11-2004, 17:11
Uff...jeg har ikke begynt å tenke på det enda jeg. :) Eneste som har med jul og gjøre her i huset er at jeg skal lage ribbe til middag i morgen for å teste ut årets ribbe) og så sitter jeg og spiser julegodteri nå (sjokolade og babymarsipangriser) ;)
snartmintur?
13-11-2004, 17:14
Jeg har ikke begynt å tenke på å handle julegaver ennå!
Planleggingen er halve jobben, så jeg tenkte å sette meg ned for å pønske ut noe nå.... (Blir vel sg isteden..):flau:
:bryn: trenger ny barbermaskin så det skal han få av meg. Kjempe romantisk ikke sant???? :kidoki:
Vi har så store utgifter med oppussing av huset nå at vi skal (egentlig) ikke gi hverandre noe....
Har ikke begynt på julegavene enda...
Har ikke råd før i desember, så eg har ikke store valget i grunn!!:sukk:
Så deilig å høre at dere ikke er kommet i gang heller :dubidua:
Jeg er nesten ferdig jeg;)
Det er så vanskelig å vite hva man skal kjøpe til folk.. Noen forslag hva jeg kan kjøpe til mamma og pappa som har alt..?
Tja.. Kanskje denne.. http://www.coolit.no :)
Synest den er stilig jeg, lurer på å kjøpe et par stykker og gi bort selv :nikker:
Tidl. bruker
13-11-2004, 17:47
Har ikke handlet en eneste julegave ennå... Men har tenkt på det altså! :nikker:
Hei!
Jeg har kjøpt til alle foruten om mine aller nærmeste, sønnen min og mannen min!!
Må tenke LENGE på hva de skal få, særlig Millamannen legger jeg ned litt tid på, for Millamannen hjelper jo til med å fikse gave til vår sønn:nikker:
lykkelig
13-11-2004, 17:57
Har fått handlet noen julegaver,men har igjen de dyreste og vanskligste,men sitter å tenker og planlegger masse.:bryn: skal få en bok som jeg lager selv,hvor jeg har skrevet en masse dikt selv om oss og kjærlighet og sånn og skal lime inn bilder og skrive forskjellige ordtak om kjærlighet og sånn.Også ønsker han seg nye innebandysko,innebandykølle og barbermaskin så hva det blir til slutt,vet jeg ikke helt enda.
Men har veldig problemer med mamma/stefar,pappa/samboer og :bryn: sine foreldre.
Handlet noe for oktoberlønnen også blir det noe for novemberlønnen og noe for desemberlønnen:nikker:
Jeg har bare et par igjen:)
Har så vidt begynt..
Noken gava til venna og søsken er ferdige..
Men fortsatt mange igjen... :-S
Har i alle fall ikkje peiling på kva Kimsemannen skal få... :stønn:
Handlet mine første julegaver i dag. Har handlet til mamma, pappa, svigermor og en venninne.
Hva jeg skal handle til alle de andre har jeg ikke peiling på. Har kjørt meg fast og fantasien min er blokkert :sinna:
Har ikke begynt på de enda nei, bør vel snart begynne tror jeg men er ikke lett hva man skal finne på hvert år heller... synes gavene til foreldra mine å svigers er værst
kreps-77
13-11-2004, 19:56
Jeg og mannen var og gjorde unna julegavenen i dag. Så nå er det bare igjen de som skal få blomster - og det er vel litt tidlig å handle!
Også har jeg igjen til mannen og jenta, da! Men da vil jeg handle alene!
Tidl. bruker
13-11-2004, 20:17
Jeg er alltid imponerende seint ute, så i år har jeg ambisjoner om å starte litt tidligere.
Men foreløpig har jeg ikke kjøpt noen, så det spørs om det bare blir men ambisjonen... ;)
smayli80
13-11-2004, 20:39
jeg er utrolig nok nesten ferdig! Har kun til min bror og mannen igjen! jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til mannen enda, men jeg gjør vel som jeg pleier; skriver en liste med ca 10-20 ting jeg vet han trenger, viser den til han, så stryker han ut det han IKKE vil ha, slik at det er mange alternativer igjen for meg å velge mellom..har lurt litt på å bestille en london tur, han har jo alt!! :snill:
ellers har jeg laget en del fotoalbum på fotoknudsen sine sider jeg skal gi vekk til besteforeldre/foreldre/fadderbarn. Ga et til et familiemedlem for en stund siden, og da ville "alle" ha sånne også! http://www.fotoknudsen.no/gifts/index.asp?
Har ikke begynt enda, men har funnet ut hva jeg skal gi til de fleste, bortsett fra til :bryn: . Noen som har noen ideer?
Katrinemor
13-11-2004, 22:18
Jeg har ikke kommet lenger enn å tenke og vet litt hva vi skal kjøpe, skal begynne å kjøpe gaver i neste måned.
Starlight
13-11-2004, 22:22
Uff, har ikke kjøpt en gave, og har heller ikke planlagt noe. Gruer meg til å sett i gang!
Har ikke begynt, og har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til noen. Synes liksom alle har alt ... sukk....
Helenemor
13-11-2004, 22:29
Jeg er for det meste ferdig. Ønsket ikke akkurat å shoppe etter julegaver midt oppe i disse eksamens dager. HAr bestilt en del forstørrelser som skal til respektive foreldre og besteforeldre. Ellers er det bare noen leker til barna. Det jeg ikke har fått kjøpt derimot er ting til julekalenderen.. :urk: 48 ting som skal sirlig pakkes inn.. hjelp.. :dåne:
Har ikke begynt å tenke i de baner enda :dåne: Aner ikke hva jeg skal kjøpe til noen :niks:
Er bokgal, så jeg kjøper bøker til alle. Handler mye barnebøker på salg. Har derfor alltid mye nye bøker liggende i et skap. Hvis jeg ikke gir alle bort, får lillegutt dem når han blir større.
Kjøper nyheter(skjønnlitteratur)som oftest til de voksene. Kjøper nok den nyeste Hamsun- biografien til pappa, selv om jeg ønsker meg den selv. Den eneste som ikke får bok er kjærest. Han er spillegal, så han får ett spil til x-box eller gamecube.
Men hvis noen har tips til en liten extra- gave til kjærest, så kom gjerne med tips:nikker:
Har planlagt de fleste julegavene, men må vente til lønna kommer for jeg kan dra på julehandel!
Gubben har fått hestedilla, og skaffet seg hest nå i høst, så til han har jeg bestilt ridechaps ...Må vel finne på noe annet i tillegg, men er ihvertfall på god vei! Er som regel kjæresten som er vanskeligst å kjøpe til!
Magedutta
14-11-2004, 08:01
Jeg er nesten ferdig med alt som skal sendes til Norge. Har igjen til de som kommer på besøk, samt til noen venner vi skal feire sammen med. Mannen og sønnen må jeg også kjøpe til. Skal til en storby med masse shoppingmuligheter i begynnelsen av desember - tipper resten blir fikset da!
Jeg har kommet et stykke på vei dette året. Bestille mye på nettet, og da går det jo ganske raskt.
Til samboeren min har jeg kjøpt en kombinasjons pakke av forskjellige ting. Noen bøker, en genser og en teddybjørn. Kosebamsen er mest ment som en spøk da også støtter jeg kreft forskningen når jeg kjøpe den. (så på en måte en litt fin gave) :nikker:
Til bestemor (som nettopp ble alene, morfar død for 2 uker siden) har jeg kjøpt lydbøker av favoritt bøkene hennes. Hun ser litt dårlig og kan nesten ikke lese lenger. Så lydbøker er perfekt.
Til foreldrene mine lager jeg et bilde som jeg syr selv. De liker å få gaver som det er gjort litt med.
Broderen og kona får en bok som jeg tror de kommer til å like.
Svigerfamilien er det litt verre med, men der forventer jeg at samboeren min tar litt ansvar. Er jo hans familie da.
Så egentlig er jeg kommt ganske lang med julegavene, men det er mye annet som også skal fikses. Kaker og pynt og sosiale sammenkomster før jul.
Jeg er ferdig med julegavene for i år :tøff: Har vært feridg ei hel uke. Så nå kan jeg konsentrere meg om eksamen som er rett rund hjørnet!
Har gjort med ferdig med datteren sin gave + halve mannen sin. Ellers har jeg skrevet ned hva flere skal få, men ikke handlet enda. Sliter dog litt med ganske mange ja. :p
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.