PDA

Vis full versjon : Julegavepynt

lykkelig
13-11-2004, 18:12
Hei!
Tenkte jeg skulle dele et morsomt lite tips med dere jeg.
Når jeg har pakket inn julegavene mine tar jeg å pynter de med f.eks småsjokolader el l.
Så her en dag skulle jeg rydde og det var ikke måte på hva jeg fant av diverse vareprøver på alt mulig rart,så det jeg har begynt med er å henge f eks parfymeprøver/kremprøver ol på bursdasgs og julegaver,alt sånn får man jo gratis på parfymerier ol. Har fått masse skryt for det,blant annet når venninner har hatt lite penger og tomt for parfyme har de vært ekstra happy.
Så jeg pynter med alt fra en liten sjokolade,sukkertøy,kjærlighet,parfyme,kremer,hårstrikker og alt annet som måtte dukke opp.
En morsom og annerledes pynt på pakka i tillegg til papir og bånd:nikker:

Lillekos
13-11-2004, 18:35
Så utrolig stilig! :) Selv prøver jeg å pakke de inn litt originalt...og så er det ofte til jul at jeg bruker sånne perlesnorer man får kjøpt på Nille til å pynte juletreet med...:) og litt ståltråd og perler og sånn..:)

Egils
13-11-2004, 18:36
Smart du, Lykkelig! Tror jeg skal ta med meg tipset ditt :klem:

maya80
13-11-2004, 19:44
Det var jo en kjempefin ide, tror jeg skal kopiere den...

snartmintur?
13-11-2004, 19:47
Det gjør jeg også! (bruker snop jeg da....)
Det er gøy å gjøre pakkene litt annerledes :nikker:

Jobber i butikk og pakker inn masse til jul. Men det blir jo bare "vanlige" pakker det da....

Kims
13-11-2004, 19:50
Kjempesmart! :woohoo:
Trur eg og skal ta med meg det tipset ja! :knegg:

Takk for at du fortell oss om det lykkelig! :klemme:

Hedda76
14-11-2004, 01:49
Jeg pakker alle julegavene inn i gråpapir og tegner eller maler kule julenisser på dem, men i år skal jeg jammen henge litt nips i båndene også....... Takk for tips:klemme:

Malene
14-11-2004, 23:17
:julegave: JAA.....det var lurt :nikker:
Tenkte å pynte gavene litt i år, så det var kjempe lurt :nikker:

lykkelig
16-11-2004, 21:34
Så bra at noen kunne dra nytte av tipset mitt da.:glis:

Tusen takk for alle de gode klemmene,her får dere en tilbake :klemme:

Bridget
17-11-2004, 11:10
Det var en kjempebra idè!!! Det skal jeg absolutt prøve. :nikker:

Et annet tips:
Selv holder jeg på å lage egne kort nå. Syr på bilder av meg&vedkommende bl.a. Det blir mye mer personlig. :julegave:

morTen
17-11-2004, 11:23
God idé! Jeg legger alltid min sjel i julegavepakkingen. Det som ikke er så gøy er at jeg er visst den eneste i min julegavekrets som gjør det. Det betyr at pakkene under mitt tre er serdeles kjedelig og standard innpakket. Hvor gøy er det da å anstrenge seg? Noen blir glade, da... :julegave:

Flubberworm
17-11-2004, 14:38
Jeg har i "alle" år også brukt å pynte julegaver og bursdagsgaver med snop (nissesjokolader, klubber o.l), men også smellbon-bon'er og små pakker med stjerneskudd. Spesielt morsomt med stjerneskudd er jo det hvis man ellers gir en pakke med "kjedelig" innhold :) Til jul hender det også at smaksprøver av hjemmelaget julesnop som brendte mandler eller knekk pakket i cellofan plast hektes på pakkene, eller en liten piperensernisse man har lage selv :) Eller en pepperkake i stedet for vanlig til-fra lapp... eller en kakemann i hjemmeflettet julekurv... :)