Vis full versjon : Artikkel om adopsjon, Dagsavisen
Bare et lite tips:
Dagsavisen skriver i dag på forsiden at Norge er på adopsjonstoppen, og har intervjuet et par som venter på et lite barn fra Kina.
http://www.dagsavisen.no/innenriks/article1332740.ece
Interessant - takk for tipset! Ser for øvrig at den kvinnelige halvdelen av dette paret er en av skuespillerne i "Jul i Blåfjell". Det må ha vært rart å spille inn barne-TV mens man selv intenst prøvde intenst å bli gravid eller hadde fått beskjed om at det ikke fantes muligheter. (Eller er det kanskje bare jeg som er litt snål? :noia: )
Veldig fin artikkel ja - takker for tipset, Hera!
Skulle gjerne sett dette parets innlegg i noen av diskusjonene her inne...det hadde vært interesant! Å viss det faktisk er så mange som 700 i året som adopterer er det kansje snart på tide å opprette "SnartAdoptivMamma"!
Enig med du, Elinblue, at å jobbe med barneTV, å samtidig strebe etter å få barn selv må være en underlig sak. Glad jeg ikke er barneTV-kjendis, sier jeg bare! :nikker:
Interessant - takk for tipset! Ser for øvrig at den kvinnelige halvdelen av dette paret er en av skuespillerne i "Jul i Blåfjell". Det må ha vært rart å spille inn barne-TV mens man selv intenst prøvde intenst å bli gravid eller hadde fått beskjed om at det ikke fantes muligheter. (Eller er det kanskje bare jeg som er litt snål? :noia: )
Hvis dette er en obligatorisk opptakstest for å få adoptere, så stryker jeg med glans! Ække den som går på PuttiPluttiPlott eller Annie, liksom ...
Hvis dette er en obligatorisk opptakstest for å få adoptere, så stryker jeg med glans! Ække den som går på PuttiPluttiPlott eller Annie, liksom ...Oi oi!! Jeg ligger nok særdeles dårlig an jeg også hvis det er tilfelle :angst:
Takk for tipset om fin artikkel Hera :klemme:
Tror ingen av dere vil få problem med å adoptere - alle av dere er så oppegående og innstilte på å få barn etter hva dere har gjennomgått :nikker:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.