Vis full versjon : Et lite tips!!
http://www.baby.no/helse/graviditet/fruktbarhet/
Takk takk..kjekt å vite..jeg venter i spenning på testdagen min.....datatata (trommevirvel) : ONSDAG! :klapp:
Flott info, takker og bukker for tips! :nikker: Innholdet i artikkelen "makes sense"...
Med tanke på at :xsperm: :ysperm: kan overleve i livmoren ganske lenge, er det nok lurt å "stå på endel" også FØR eggløsning. En gammel tommelfinger-regel er at gutta må vente på jentene, altså: sædcellene bør være på plass i egglederne når EL skjer og egget kommer, og det tar visst nok litt tid for spermiene å svømme dit de skal (er jo oppoverbakke, stort sett :skratte: ) + klargjøres for "befruktningen". Kanskje ikke så galt at JEG har drevet klappjakt på Catmannen nå de siste dagene da, humre. Bedre føre var...:spermie:
Magedutta
16-11-2004, 10:37
Konklusjonen er vel helst at man bør ha :sex1: jevnlig gjennom hele syklusen for å være på den sikre siden... :nikker:
Takk for tipset! Jeg leste gjennom det, og helt i slutten sto det at man trenger litt tålmodighet... Vel vel... Akkurat det tror jeg at jeg mangler!!
sommeryr
16-11-2004, 18:48
Takk for svar! Det bekrefter min syklus for nå har jeg endelig funnet ut når jeg har eggløsning, faktisk bare 8 dager etter første dag av siste mens!! jeg hadde mens i 4 dager og 4 dager etter var min eggløsning. Er 90% sikker for jeg hadde MASSE el slim og livmortappen var så lav som jeg aldri har merket før!
Trodde egentlig ikke at det gikk ann å ha det så tidlig, men da er jeg vel ikke helt :kokko: som jeg trodde i utgangspunktet:skratte:
hadde MASSE el slim og livmortappen var så lav som jeg aldri har merket før
Hmmmm.... har jeg misforstått helt eller? Trodde tappen var høyt plassert under EL jeg....
:???:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.