PDA

Vis full versjon : Så var det på 'an igjen

Arco
29-09-2003, 17:20
Overskriften skal da leses med melodien til Jan Eggum:)
Vi hadde i grunnen bare tenkt på å melde oss opp til søskenforsøk. Men etter jeg hadde sent 3 mail:uff: med spørsmål til St. Olav så tok de det som en henvendelse og melte oss opp. Den siste var da med spørsmål om hvilken informasjon de trengte på den formelle henvendelsen. Da fikk jeg svar om at de betraktet den siste mailen som en formell henvendelse om å få søskenforsøk. Så her en dag kom det et brev om å ta blodprøver og at ventetiden var 3-6 mnd.
Så er det på 'an igjen....:)

Pernille
30-09-2003, 09:36
Kjekt når det går unna med helsevesenet også da...! :)

:lykketil:

Annea
03-10-2003, 22:16
Hei Arco :mervink:

Vi skal også til St.Olav`s for søskenforsøk,har stått på venteliste siden 2.august.
Venter på brev om oppstart i mnd. skifte okt/nov. Hadde håpt å få komme til før jul,men vi får vente å se... Synes ventetiden går seint men det er det vel flere som gjør..
Jeg har en gutt på 10 år fra før,så har vi ei skjønn fantejente på 2 år ( ivf ).
Så nå har vi lyst til å prøve å få flere..

Ønsker dere lykke til,skal følge med deg videre..

Klem Annea :vink:

Babe
03-10-2003, 23:10
:lykketil:

allium
06-10-2003, 13:33
Lykke til - med venting først og så forsøk :heia:

Selv har vi plass i Porsgrunn først i januar :geip: Hadde håpet på tidligere oppstart, men siden vi skal ha forsøk uten nedregulering med nesespray + icsi hadde de ikke plass før. Kommer til å være den kjerringa og ringe hver mens, det er jo håp i hengende snøre :tilber:

Kjekt med flere på søskenforsøk!

Desembergirl
06-10-2003, 14:12
Mulig jeg spør dumt nå, men hva er søskenforsøk?
Har ikke hørt utrykket før.... :confused:

allium
06-10-2003, 15:29
Mulig jeg spør dumt nå, men hva er søskenforsøk?
Har ikke hørt utrykket før.... :confused:

Hei - ingen spørsmål er dumme - bare dumme svar :D

Søskenforsøk er når vi allerede har ett/flere barn, og forsøker å få til en søster eller bror.

For vår del har vi et lite icsi-gull som kom til verden for snart to år siden. Vi skal igang med nye forsøk snart for å få en søster eller bror til gullet vårt. Derav blir det søskenforsøk :)