Vis full versjon : Tarot
Jeg ble spådd på nettet nå og fikk disse kortene opp:
The star
The Chariot
The sun
The lovers
The hierophants
The empress
Har hørt flere som har spådd i tarot her, kan noen fortelle meg hva de kortene betyr? Trenger dere flere opplysinger så skal dere få de
Takker og bukker for all mulig hjelp. Synes dette er veldig spennende og interesannt.
Stjernen står for : Håp, veiledning, fornyelse, løfte.
Vognen står for: Seier etter hard kamp, vellykkethet, suksess, lidenskap
Solen står for: Optimisme, kreativitet, positiv holdning
De elskende (valget) står for: Kjærlighet, attrå, medfører ett valg eller en prøve
Paven står for: Åndelig veiviser, overbringer av visdom, søken etter mening og opplysning.
Keiserinnen står for: Skaperevne, moderskap, overflod, oppfostring
Siden det ikke er jeg som har lagt disse kortene så tar jeg ikke på meg å tolke de. Overlater det til deg selv å lese resultatet ut fra hva de enkelte kortene står for.
Men de er jo positive da ;)
tusen takk for svar Babe, det hjelper. Jeg kan jo ingenting om tarot, men synes det er veldig spennende. :D
Hadde du kunnet spådd meg i tarot...??? :o ehhh.....du bestemmer selv. synes bare det er skikkelig spennende...
Likte det hva keiserinnen stod for ;)
tusen takk for svar Babe, det hjelper. Jeg kan jo ingenting om tarot, men synes det er veldig spennende. :D
Hadde du kunnet spådd meg i tarot...??? :o ehhh.....du bestemmer selv. synes bare det er skikkelig spennende...
Kan jeg ikke tenke litt på det da? Er ikke så veldig glad i å "spå" noen jeg ikke har foran meg........og akkurat nå om dagen føler jeg ikke at jeg har energi til det. Driver med studier, aktivites gruppe på barneskolen, Fau, er tillitsvalgt på skolen....pluss at jeg får behandling hos naprapat.......
Kanskje litt senere, men lover ikke no. Ok....?:)
Selvfølgelig, du bestemmer helt selv. Tvinger ikke deg til å spå hvis du ikke er helt sikker (det blir liksom litt feil for spåingen også synes jeg).
Men hvis du finner ut at du har tid og energi til det en gang, så setter jeg pris på det. :D
(Du bestemmer helt selv altså!!) :p
Tidl. bruker
30-09-2003, 14:42
Hvor ble du spådd over nettet`?
Har lyst til å prøve jeg og.
Svigermora mi spår i tarot men jeg syns det blir litt for nært, så jeg har ikke så veldig lyst til å bli spådd av henne.
Keiserinnen kan også stå for fruktbarhet og svangerskap .... :D Men det kan også være fruktbarhet i form av noe annet.... Som skaperevnen feks, som står over her ....
Svigermora mi spår i tarot men jeg syns det blir litt for nært, så jeg har ikke så veldig lyst til å bli spådd av henne.
lotustarot.com tror jeg det var:)
Jannike_79
30-09-2003, 21:40
Gratulerer med spåingen teeny.. :)
:klapp: :klapp: :klapp:
Klemmer
Jeg måtte jo bare prøve dette da, selvom jeg egentlig ikke har så mye tro på det. Nå, derimot, håper jeg for alt i verden at det stemmer, se bare hva jeg fikk opp som første kort: :latter:
This is a time for nurturing, material and domestic comfort, a feeling of abundance, harmony, joy and love. A time for motherhood - you may already be pregnant or thinking about motherhood, if female of course!
:klapp: :klapp:
Jeg prøvde også lotustarot i forrige prøveperiode, og fikk opp noenlunde det samme som deg, Teeny... At jeg allerede skulle være gravid viste seg jo å ikke stemme noen uker etterpå, men har jo ikke helt gitt opp trua på at det skal slå til om ikke så lenge da :uff:... Krysser fingre for oss alle :vibba: !
Jeg klarte ikke dy meg, måtte prøve lotustarot en gang til. Trodde vel egentlig ikke helt hva jeg så, men...
"The Sun is shining on you, it's your time for success, joy and happiness. You will feel confident and full of vitality. It's a time to celebrate with friends and loved ones, perhaps enjoy a well-earned holiday, a time of pleasure and good news around children or the conception or birth of a longed-for baby."
Pliiiiiis :happycry: ..!
Dette var artig!!så artig at jeg brukte opp hele dagskvota med en gang...hehe..
1spåinga:This is a time for nurturing, material and domestic comfort, a feeling of abundance, harmony, joy and love. A time for motherhood - you may already be pregnant or thinking about motherhood, if female of course
2spåinga:Good news around children or the conception or birth of a longed-for baby.
3spåinga:The Sun heralds an ending to difficulties and a time to celebrate with friends and loved ones, a time of pleasure and good news around children or the conception or birth of a longed-for baby.
spådde meg selv tre ganger, (ang graviditet selvsagt) og fikk opp disse tre over her..
hehe artig...;)
Vi får håpe vi blir gravide hele gjengen (det skal vi jo bli, men kanskje det er litt mye å be om å bli det samtidlig kanskje..)...!!!!
Stjernemix
02-10-2003, 22:10
Min mor kan spå, men henne spør jeg ikke for jeg hater henne :grrr: :grrr: , og jeg syns det blir litt for nært siden vi er mor og datter :uff:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.