PDA

Vis full versjon : EL overstått???

super
04-08-2003, 13:17
Jeg ammer fortsatt og har vært litt uregelmessig siden jeg fikk tilbake mensen, men siste to syklusene har jeg vært veldig punktlig. Denne måneden har tempen blitt målt til forskjellige tider så de er ikke helt til å stole på. I følge tappen er EL over (og den stemte overens med temp/el-slim de andre syklusene), men jeg har ennå ikke hatt EL-slim, er det så at man ikke alltid har EL-slim? Er nå på dag 17 i syklusen og forrige mnd hadde jeg EL på dag 15.
Får følge med videre og se om EL har blitt 'forsinket' eller noe.

PS!Sjekker tappen til samme tid hver dag og mener jeg kjenner den bra nå!

Mina
04-08-2003, 13:24
Du må ikke ha el-slim for å ha el, men jeg mener å ha lest at du får annen våt utflod. Jeg har sjekket slim i to sykluser, den ene hadde jeg masse slim, og den andre var det bare bittelitt. Så jeg tror kanskje det varierer litt fra person til person og fra syklus til syklus!

Steg tempen etter dag 15 forresten?

:hug: fra

Villevilde
04-08-2003, 13:25
Jeg ammer fortsatt og har vært litt uregelmessig siden jeg fikk tilbake mensen, men siste to syklusene har jeg vært veldig punktlig. Denne måneden har tempen blitt målt til forskjellige tider så de er ikke helt til å stole på. I følge tappen er EL over (og den stemte overens med temp/el-slim de andre syklusene), men jeg har ennå ikke hatt EL-slim, er det så at man ikke alltid har EL-slim? Er nå på dag 17 i syklusen og forrige mnd hadde jeg EL på dag 15.
Får følge med videre og se om EL har blitt 'forsinket' eller noe.

PS!Sjekker tappen til samme tid hver dag og mener jeg kjenner den bra nå!

Det er ikke sånn at man alltid har EL slim... alle har ikke EL slim en gang... Det viktigste er vel at utfloden blir våtere når det nærmer seg... Dersom du mener at du kjenner tappen din i forhold til EL ville jeg stolt på det... Ellers så får du bare følge med videre.... Lykke til.

Camilla
04-08-2003, 13:31
Jeg har ennå ikke funnet det berømte,strekkbare slimet... da har det gjemt seg godt ihvertfall..
Så man er forskjellig ja.. er jo de her inne som kan strekke det VELDIG langt og 'leke' seg lenge...

Selv så har jeg *forhåpentligvis* el i disse dager..stoler mer på kroppen min enn el-testene.. så det er bare å stå på gitt....:D
http://home.online.no/~josandoe/footfuck.gif

Tania
04-08-2003, 13:34
Skikkelig artig med alle de animasjonene du legger ved, Camilla :wave:

Camilla
04-08-2003, 13:45
Så koselig at du mener det da..:)

Da skal du jammen meg få ei rose av meg... *Værsågod* -smiler-

Ha en kjempefin dag videre!
http://home.online.no/~josandoe/blomst05.gif

Gurin
04-08-2003, 15:15
Hvor får du alle animasjonene fra ???

super
04-08-2003, 15:25
Jeg har ikke sett at tempen har steget heller, men 3 siste dagene har tempen vært målt en halv time tidligere enn før, så dersom jeg plusser på 0,3 - 0,5 har nok tempen steget. Mener også at jeg har hatt en våtere periode som nå har blitt tørrere, men nå har vi stått på hver dag siste uken så det kan jo ha blitt forvekslet.
Jeg får bare se det an.

Takker for svar jenter!!!!!

Jeg får ikke til smilene???

Villevilde
04-08-2003, 15:38
Jeg har ikke sett at tempen har steget heller, men 3 siste dagene har tempen vært målt en halv time tidligere enn før, så dersom jeg plusser på 0,3 - 0,5 har nok tempen steget. Mener også at jeg har hatt en våtere periode som nå har blitt tørrere, men nå har vi stått på hver dag siste uken så det kan jo ha blitt forvekslet.
Jeg får bare se det an.

Takker for svar jenter!!!!!

Jeg får ikke til smilene???

0,3-0,5 hørtes VELDIG mye ut... Jeg ville lagt til eller trukket fra 0.05-0.1 for hver halve time tror jeg det er... (korriger meg om jeg tar feil Pernille)

Smilene får du bare du trykker på smileysene på siden når du poster...

Pernille
04-08-2003, 19:20
0,3-0,5 hørtes VELDIG mye ut... Jeg ville lagt til eller trukket fra 0.05-0.1 for hver halve time tror jeg det er... (korriger meg om jeg tar feil Pernille)

Jeg får vel korrigere da. ;)

Regelen er at man KAN justere med OPPTIL 0,05° for hver halvtime.
Men for mange er 0,05 for mye, og bør justere med 0,02-0,03°.
Justeringen skal være oppover (varmere) ved for tidlig måling, og nedover (kaldere) ved for sen måling.

En halvtime for sen eller tidlig måling utgjør bare en ørliten forskjell i tempen, så jeg bruker å skrive den inn som den er, jeg.

super
04-08-2003, 21:30
Begynner nesten å tro at jeg ikke har hatt el ennå. Får bare stå på videre og se om tempen stiger. Stoler igrunnen mest på den selv om jeg har målt for tidlig siste dagene (kan nesten ikke be datteren min sove en halv time til fordi jeg kan ikke stå opp fordi det er for tidlig til å måle tempen). Tappen er også høyt oppe ennå så det kan jo være den åpner seg igjen???
Dessuten bruker jeg alltid å ha EL-slim.

super
12-08-2003, 00:13
Hadde EL-slim idag! Det jeg nå lurer på er: når får man EL-slim? Før EL, EL-dagen eller kan man få det etter EL også?
Og tempen når den stiger etter EL, kan den stige gradvis eller bør den gjøre et hopp liksom?
Anyone?

Pernille
12-08-2003, 08:43
EL-slimet kommer før EL.

Hos de fleste gjør tempen et hopp på mellom 0,2-0,5°, men noen opplever at de stiger gradvis med f.eks 0,1° hver dag over flere dager.