Vis full versjon : Slimoppløsende...
I dag kjøpte jeg Solvipect slimoppløsende hostemixtur... Er det denne dere har pratet om som slimoppløsende hostesaft??
Noen som har brukt denne?? Erfaringer?? DEnne kan vel oxo gi mer strekkbart slim?
Og hvor mye tar dere til dagen? Hvor mange ganger om dagen? her på min flaske står det 10 ml 3-5 ganger dagen. Men jeg tror jeg kommer til å ta kun 10 ml om dagen siden jeg ikke har noe slim som skal opp liksom..
Ingen som tar slimoppløsende her?
Jeg skal begynne med biosolvon i dag.......... samme greia.
Jeg kommer til å ta et par ganger om dagen, spiller jo ingen rolle at du ikke har slim som skal opp.....du har jo slim som skal bli tynt og fint nede i skjeden ;)
Takk for svar.. Da begynner jeg på det snart nå iallefall..
Pernille
30-09-2003, 20:21
Jeg tok Solvipect pga forkjølelse en gang, og var tilfeldigvis midt i EL-perioden. Jeg tok den dosen som sto på flaska, og slimet til den store gullmedalje..! Ville fulgt doseringen på flaska, jeg... ;)
altså 10 ml 3-5 ganger om dagen??? flaska står klar til bruk den.... :)
Første gang jeg brukte Solvipect tok jeg bare en slurk i ny og ne, sjelden mer enn én om dagen (fordi jeg glemte det). Synes ikke jeg fikk så god effekt, så jeg hoppa over på grapefruktjuice istedet. Men jeg har nå kommet til den konklusjonen at jeg ikke tok nok hostesaft, så denne gangen skal jeg drikke anbefalingen på flaska, i tillegg til grapefruktjuice. Jakten på det ultimate EL-slim starter til helga!
Lurer på.......hvordan smaker solvipect da?
Har kjøpt biosolvon og begynte med det i dag :geip: fyttikatta, el-slim eller ei dette gidder jeg da ikke helle i meg flere ganger om dagen!
Og skader det å putte en ts sukker i grapefrukt juicen? :blush:
Det værste av alt er at jeg overhodet ikke anser meg selv for å være kresen! :uff: Må kanskje revurdere akkurat det...........................
jeg har heller aldri vært kresen-men den grapefruktjuicen er et tema for seg selv.. Den falt ikke i smak hos meg.. Men vurderer å kjøpe en ny og kanskje blande den med litt vann.. Solvipect slimoppløsende har jeg med lakrissmak. Det er som vanlig hostesaft-ikke god ettersnak,men føler denne er bedre i smaken enn andre hostesafter..
Okay, da kjøper jeg solvipect i morgen.........biosolvon blir hvertfall ikke brukt av meg mer!!
Og blander sukker i grapefrukten.......så blir det bra!:D
Lurer på.......hvordan smaker solvipect da?
Har kjøpt biosolvon og begynte med det i dag :geip: fyttikatta, el-slim eller ei dette gidder jeg da ikke helle i meg flere ganger om dagen!
Og skader det å putte en ts sukker i grapefrukt juicen? :blush:
Det værste av alt er at jeg overhodet ikke anser meg selv for å være kresen! :uff: Må kanskje revurdere akkurat det...........................
Jeg synes Solvipect smaker som litt bitter lakris- eller tyrker shot eller no' jeg... Og jeg er ikke spesielt glad i lakris, så jeg kjemper en liten kamp med meg selv hver gang jeg skal svelge. Har ikke prøvd Bisolvon, så jeg kan ikke si noe om hva som er best/verst smaksmessig sett.
Sukker i grapefruktjuicen skulle da vel ikke ha noe å si, om du får den til å løse seg opp da. Selv holder jeg pusten og bøtter nedpå hele glasset, prøver alt jeg kan for å unngå å kjenne smaken :uff:... Etter å ha drukket et stort glass hver morgen i fem-seks dager sist syklus begynte den bitre smaken å gi seg litt, så det er vel bare en vanesak...
Som sagt er det ikke sikkert du liker den solvipect...-smak og behag.. :)
Bra og holde for nesa når det gjelder grapefrukten.. :) he he
Jannike_79
01-10-2003, 22:24
Må bare si meg enig med dere når det gjelder grapefruktjuicen.. Jeg er der hvor jeg heller det i meg mens jeg holder for nesa og tvinger megselv til å ikke brekke meg.. :) Og jeg er heller ikke kresen..
Utrolig hva vi gjør for litt EL-slim.. :bonk:
Jaja..
Klemmer
Får man MER slim eller bare TYNNERE slim??
Virker på noen innlegg som om man får MER!?
Trodde den bare gjorde slimet tynnere jeg...
Jeg har fått tydelig slim av Dong Quai. Burde jeg ta hostesaft i tillegg, for å løse det opp??
Luna
Jeg elsker lakris så da blir vel solvipect en grei affære for meg.
Må le litt her, ser for meg alle oss i våre forskjellige hjem med neseklyper på mens vi bøtter innpå det ene illesmakende "middelet" etter det andre....skulle nok vært flue på veggene våre, ja. :skratte:
Må le litt her, ser for meg alle oss i våre forskjellige hjem med neseklyper på mens vi bøtter innpå det ene illesmakende "middelet" etter det andre....skulle nok vært flue på veggene våre, ja. :skratte:
Synes jeg ser oss der ja.. På veggene til hverandre... Det er ikke lite vi prøver nei-og du Babe-du får sagt det få en fin måte du... :)
Får man MER slim eller bare TYNNERE slim??
Virker på noen innlegg som om man får MER!?
Trodde den bare gjorde slimet tynnere jeg...
Jeg har fått tydelig slim av Dong Quai. Burde jeg ta hostesaft i tillegg, for å løse det opp??
Luna
Det blir visstnok mer slim av grapefruktjuice og tynnere slim av solvipect/bisolvon. Har ingen erfaring med DQ og om hvordan det blir med hostesaft på toppen av den.
Jannike_79
02-10-2003, 19:33
:latter:
:knegg:
:skratte:
Sier ikke mer jeg..
jeg kjøper gapefrukt og presser selv. Har litt vann og isbiter i, og det smaker veldig mye bedre!! Regner med at d fungerer like fint :)
Tenkte jeg skulle starte med grapefruktjuice og slimløsende selv jeg, men kunne tenke meg å høre hvor mye dere tar, og når i syklusen dere tar det?
Heldige jeg syns Grapefruktjuice er GODT og har heller ikke noe imot lakris, så jeg skal bare kose meg.. :kry:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.