Vis full versjon : Hva skjer?
Scorpion
30-09-2003, 16:58
Hei :)
Jeg er i dag på dag 19, og fikk positiv persona på dag 14 (som vanlig).
Men nå, etter overstått el, har jeg våt utflod i trusa hele tiden. Jeg bruker aldri å ha merkbart el-slim.
Den er liksom litt hvit, lotionaktig.
Er dette vanlig etter el :confused:
Har ikke merka det sånn før, men mulig det har sammenheng med grapefrukt juicen jeg drakk før el denne perioden :undrer:
Vi hadde sex bare en gang under el-tiden :( så jeg innbiller meg ikke at jeg er gravid!
Mvh
Grapefrukt juicen skal jo hvertfall øke slim mengden.........
Bortsett fra det så er det nok ganske vanlig med litt lotion aktig utflod etter el.
Krysser fingrene selv om dere hadde sex bare en gang.......det skal jo i utgangspunktet være nok!
Pulsatilla
30-09-2003, 17:51
Jeg har ofte litt sånn hvit våt utflod i dagene etter eggløsning. Tror det er ganske vanlig. Kanskje det er effekt av grapejuicen, at det er derfor det er mer enn vanlig?
Og som babe sier, en gang kan være nok, det. Tvitvi!
Scorpion
30-09-2003, 19:59
Takk for svar begge 2 :)
Det er vel bare jeg som ikke har hatt så mye av det før, tenker jeg.
Kanskje en ide å drikke grapefruktjuice fra dag 1 da, hvis det tar en stund før den gir max effekt?
Uansett, neste mnd. skal jeg ha pause fra alt :uff: Og ha sex kun når vi lyster :nikker: Må passe på nå, så ikke elsklingen helt får den store skrekken for el og det han må prestere da.
Nå om dagen er jeg på et lite gi-opp-stadie her... :(
Klem fra
Pulsatilla
30-09-2003, 21:43
...uffda. :stakar: *ikke-gi-opp-klem fra meg* :)
Men det er sikkert greit å ta en liten hvilesyklus, så kan du jo gå løs på fastlegen med spørsmål om henvisning videre og vurdere inseminasjon når du skal dit?
Scorpion
01-10-2003, 08:29
...uffda. :stakar: *ikke-gi-opp-klem fra meg* :)
Men det er sikkert greit å ta en liten hvilesyklus, så kan du jo gå løs på fastlegen med spørsmål om henvisning videre og vurdere inseminasjon når du skal dit?
Takk for klemmen :)
Jeg tror også det kan være greit å ta det rolig, til jeg har fått prata med fastlegen min. Det skjer jo ingenting uansett... :trist2:
Og rekvisisjon til ny (3.) sædprøve SKAL jeg ha! Det er jo 1/2 år siden den forrige, og jeg er temmelig spent på hvordan det ligger an nå :uff:
Ha en fin dag!
Klem fra
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.