PDA

Vis full versjon : Hva kan det være?

Blåklokken
30-09-2003, 21:01
Både jeg og min mann håper vi er gravide, men det er for tidlig å teste. Håper noen her kan hjelpe litt. Det skjer rare ting i kroppen min for tiden, som jeg ikke tror har skjedd før. Vi har ingen barn enda. Jeg var ferdig med mensen rundt den 15. eller 16.av denne måneden, Sept. Den 22. eller 23 av denne måneden dvs mandag eller tirsdag av uken som var, så hadde vi sex, og han lot det gå i meg.

Nå lørdag som var begynte det å renne noe brunt eller rødt mellom bena på meg, og rett i buksen. Det samme skjedde bare litt mindre igår, og nå sporadisk idag. Haddde brun utflod dagen før det begynte å renne slik. Får jeg mensen på ny igjen, så kort tid etter? Er det mulig? Eller kan det dreie seg om festeblødning? Nå nettopp syns jeg det så litt rødt ut i papiret også. Har også hatt litt magesmerter, ikke så sterke, men litt ubehag, og litt løs mage.

Hva kan dette være?

Tusen takk for svar!

Babe
30-09-2003, 21:43
Du sier ingenting om lengden på syklusen din.............. altså når startet mens, ikke når den sluttet....det er nemlig veldig induvidielt hvor lenge den forskjellige kvinne menstruerer.

Pleier du å ha 28 dagers syklus? (man teller altså fra første mensdag til dagen før neste første mens dag....) Eller lenger?
Vet du når du hadde eggløsning? (eggløsnings-test?)

Det er vanskelig å si hva som skjedde hos deg, men det høres nesten ut som mensen da.........i og med at det kom blod fra lørdag og tilogmed i dag (tirsdag)

Det virker på meg som for mye blod til en festeblødning som, hvertfall jeg anser for å være blod-spor.

Blåklokken
30-09-2003, 21:50
Det er ikke blod jeg har hatt rennende, det er helt brunt. Bare litt blodspor idag, men alt annet har vært brunt. Syklusene mine er som regel veldig utenom det vanlige. Jeg pleier å ha mens i 5 dager, og så er det 1 mnd og 2 uker til neste gang jeg får mensen igjen. Alltid 2 uker for sen med andre ord. Har vondt i magen hele uken før, og hele uken mensen er der, og det er egentlig en veldig slitsom syklus. Jeg hadde mensen fra den 8.Sept til den 15. Sept denne måneden. Måneden før det så kom den helt i begynnelsen av August.

Det jeg ikke forstår, er hvordan, hvis dette bare er mensen, jeg kan begynne ny mens bare to uker etter at den andre er avsluttet. Har aldri skjedd meg før heller. Men dette er som sagt brunt, ikke rødt også.

Forstår ikke dette, vil så gjerne tro at det kanskje er baby på vei til oss, men vet også at det kan dreie seg om noe helt annet. Var nettopp til gyn.undersøkelse forresten, alt var helt fint.