Vis full versjon : Brun blødning
Uregistrert
21-11-2004, 23:52
Jeg velger å være ano ei stund til.
Men jeg lurer på en ting. Jek testa pos i går. I 2 dager har jeg blødd litt brunt. Er det noen som har gjort det, men allikevel ikke har abortert? Jeg har lest endel her inne at brun blødning ikke fører så mye positivt me seg!
Takknemlig for svar.
Brunt blod = gammelt blod. Mao kan det være at det har samlet seg litt gammelt blod i livmoren din som blir støtt ut nå. Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye sålenge blodet er brunt. Om det går over til frisk, rød blødning sammen med smerter er nok faren for å abortere større.
Selvsagt kommer du til å fortsette å være bekymret uavhengig av hva jeg har skrevet, men håper du klarer å slå deg til ro med svaret mitt. Om du er veldig usikker bør du ta kontakt med lege/gynekolog slik at du slipper å gå rundt og være engstelig.
Lykke til! Håper du får beholde spiren din :klemme:
Jeg har blødd brunt begge gangene jeg gikk gravid og den ene gangen gikk det galdt og den siste gikk det bra. Jeg hadde ma så det gjelder ikke sa. Jeg tror du kan slappe helt av. Jeg hadde fått meg en tidlig ul, bare for å sjekke for å ikke uroe meg. Lykke til.
Uregistrert
22-11-2004, 15:03
Lurer også på om tempen stiger under graviditet og hvor mye som er vanlig at den stiger?
Blødning har stoppet.
masse lykke til under graviditeten!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.