PDA

Vis full versjon : Vask av dynetøfler...

Grace
23-11-2004, 10:21
har bestemt meg for å vaske dynetøflene.. etter å ha sydd dem sammen.. de er litt slitt.. :flau: .. skikkelig friluftsmenneske.. ;)

åssen skal jeg vaske dem? 40, 60 eller 90? 90 er vel kanskje drøyt, da passer de vel kanskje til tantebarnet.. :skratte:

Lillekos
23-11-2004, 10:28
Jeg tror jeg hadde sett på dyna mi hva den kan vaskes på jeg. Om det er 30 grader eller mer. :) Og om jeg ikke fant svar der hadde eg nok vasket de på 40 grader, for å være sikker på at jeg ikke ødelegger de. Sender du sånne tøfler til meg og eller...? :flau:

Grace
23-11-2004, 10:44
Jeg har ikke dundyne.. er allergisk.. går greit å ha dem på føttene, men opptil ansiktet er tortur.. trenger jeg si at det var ikke en fornøyelse å lappe på dem?? ;)

hehe... de tøflene er SÅÅÅÅÅÅÅ deilige!!! mannen syns de er såå fæle.. :knegg: føler meg som en månemann med de på.. stooore føtter.. kan ikke si at jeg er klar for catwalken med de, pysjamasbukse, genser og morgenkåpe... hjelp.. nå syns jeg virkelig synd på mannen.. stakkars... alt han blir utsatt for... :skratte:

Lillekos
23-11-2004, 10:47
:skratte: ja stakkars...er ikke rart de blir litt frustrert i blant de og...:skratte: