PDA

Vis full versjon : pcos...

snups
26-11-2004, 14:18
kan noen fortelle meg hvor lenge vi med pcos må gå på metformin+decadron før vi får prøve pergotime... og hordan virker pergotime egentlig? er også litt redd fordi mannen min er litt eldre enn meg 12år... han er 39år... hva er overste grense for prøverør:lykke: tror sandelig jeg bevilger meg en firkløver. jeg tror sandelig jeg trenger den:lei_seg:

Lykkeliten
03-01-2005, 16:28
*dytter opp*

MaryLou
03-01-2005, 16:37
Jeg har stått på Metformin i ca 1 år og har nå tatt en pergo-kur. Vet ennå ikke resultatet av den, men skal prøve dette i to mnd til. Etter det blir det vel ivf, regner jeg med. Sender deg en pm, jeg.

vilje
03-01-2005, 16:47
Jeg ble satt på pergotime før jeg fikk metformin, så det er en vurdering fra person til person. Legen gjør nok det som vurderes som ditt beste til enhver tid, men du kan jo ta opp problemstillingen med h*n, og fortelle at du ønsker å bli behandlet med pergotime. Øverste grense for prøverør er ganske høy for menn, så jeg tror ikke du trenger bekymre deg.
Lykke til.
Hilsen Vilje, som er gravid etter pergokur, og metforminbehandling :lykke:

Madden
06-01-2005, 12:01
Jeg ble også satt på Pergotime før jeg startet med Metformin.
Fikk dog beskjed om å kutte ut Metformin så fort seg mistenkte graviditet...:???:
Har hørt om andre som har fått motsatt beskjed, nemlig at de bare kunne fortsette...blir ikke helt klok på disse legene jeg altså!!