PDA

Vis full versjon : Orgasme og befruktning

Gleder meg :-)
29-11-2004, 17:25
Hei

Jeg og min samboer har bestemt oss for å bli gravid. Jeg er selvfølgelig veldig spent og har mange tusen spørsmål...Bl.a. dette:
Må kvinnen få orgasme for å bli befruktet?

Starlight
29-11-2004, 17:30
Nei, det må hun ikke.
Men har hørt at om dama får orgasme likt med mannen, så hjelper det de små :spermie: til å komme fortere inn dit de skal, pga krampetrekningene.

JulieSa
29-11-2004, 17:32
Ville berre seie gratulerer med avgjørelsen og lykke til :lykke:

Håper du får eit kort opphold her!

Sessa
29-11-2004, 19:19
Nei, det må hun ikke.
Men har hørt at om dama får orgasme likt med mannen, så hjelper det de små :spermie: til å komme fortere inn dit de skal, pga krampetrekningene.Dette har jeg også hørt!
Gratulerer med avgjørelsen. Håper det klaffer snart for dere! :nikker:

Magedutta
30-11-2004, 05:13
Orgasme hos kvinnen KAN hjelpe de små innover, men det er ikke nødvendig for å bli befruktet.

Tenk f.eks på de som blir voldtatt el.l og så blir gravide. Tviler på at de hadde orgasme, for å si det slik. :skuffet:

Bekka
30-11-2004, 19:52
Hørt at mannen skal ha orgasme først deretter kvinnen, fordi at de små sædcellene skal få en bølgebevegelse mot dine egg. Høres logisk nok ut for meg!

Malin
30-11-2004, 19:55
Hørt at mannen skal ha orgasme først deretter kvinnen, fordi at de små sædcellene skal få en bølgebevegelse mot dine egg. Høres logisk nok ut for meg!
Dette har jeg også hørt..
Ei venninne spurte meg nettopp om de ikke da også evt funker å "klemme sammen der nede" også da? Etter :sex1: altså.. Blir jo egentlig de samme bevegelsene som orgasme da mente hun..
Noen som vet om det stemmer?

Stor Mage
30-11-2004, 20:14
Og jeg har hørt at kvinnen ikke skal ha orgasme i det hele tatt (det var ikke mannen som sa det :fnis: .....)

:klemme:

linda85
07-12-2004, 18:28
Da er det bare til å bestemme selv hva du vil :nikker:

:kryss: for deg!

Pita
08-12-2004, 14:08
Og jeg har hørt at kvinnen ikke skal ha orgasme i det hele tatt (det var ikke mannen som sa det :fnis: .....)

:klemme:
:skremt: huffda.

Lara Croft
08-12-2004, 18:18
Jeg ville ikke ha bekymret meg for det hadde jeg vært deg. Det viktigste er jo at dere har :sex1: rundt el og selvfølgelig at :bryn: sender sine tapre :spermie: avgårde!

Lykke til :lykke: :lykke: :lykke:

Keira
08-12-2004, 19:16
Jeg har som flere andre her inne hørt at det kan være lurt med orgasme for kvinnen, fordi dette hjelper sædcellene lengre innover. Hvor har du hørt at en ikke bør få orgasme Stor Mage? Syntes dette hørtes litt rart ut, men ok....!

MEN.. en må ikke få orgasme for å bli befruktet. Veldig mange blir gravide selv om de ikke har det. Men jeg er enig i det de andre sier om at en kanskje ikke bør henge seg for mye opp i dette, og heller konsentrere seg om å treffe el. Selv om orgasme absolutt ikke er å forakte det heller da. :lol: