PDA

Vis full versjon : Testet igjen...

Lille My
04-08-2003, 15:28
Har nå testet med QR, og resultatet var heller labert.. Den var så negativ som den kan få vært :shakehead
Hadde IKM på fredag den 01.08, og er nå 4 dager dager over.. og ikkeno mens..:confused:

Skjønner ikkeno jeg. Er QR like sensitive som CB testene? Forrige gang jeg var gravid og testet, så fikk jeg negativt resultat med SG test, og svakt positiv med CB seinere på dagen.. og det var 4 dager etter IKM... Er det noen som har noe erfaring med QR som kan gi meg litt råd??

Robyn
04-08-2003, 22:44
Har dessverre ikke annen erfaring enn negativt resultat, og få dager senere kom mensen. :(
Jeg trodde i utgangspunktet at QR og CB skulle være ganske så like, men sikker er jeg ikke. Har bare brukt QR den ene gangen.

Mitt råd er å vente et par dager (jada, kjempelett...:rolleyes: ) og hvis mensen fremdeles ikke kommer så test igjen.

Lykke til! :)

Emm
05-08-2003, 00:23
Fryktelig spennende dette her da Lille My! Krysser fingrene for at det snart blir noen kryss og streker på testene dine, man kan jo ikke gå å vente i all evighet heller!
Lykke til:)

Sunny
05-08-2003, 00:39
Kan fortsatt komme... Dette er spennende... Ønsker deh kjempe masse lykke til..

:fin_dag2:

Lille My
05-08-2003, 00:40
Jeg sitter fortsatt her og venter på denna dritt mensen.. jeg blir GAAAAL!!!
Hadde egentlig planer om å dra ned på legekontoret imorgen for å ta en test der, men jeg veit rett og slett ikke om jeg gidder..
Tror jeg kommer til å vente til fredag med å teste. Hvis ikke mensen har kommet til da, så har det jo gått en uke siden min IKM, så da burde det jo komme opp et positivt svar..

Jeg så at du hadde fått mensen, emm.. dritt altså! Liker ikke mensen.. hadde jeg fått velge, skulle jeg ha kvitta meg med den for lenge sia.. (her kommer den tydeligvis akkurat når det passer den så!)

Men du får ha lykke til inn i neste prøve periode.. jeg kommer nok etter.. det tar bare ltt tid! :(

Masse klemmer fra en meget frustrert Lille My....

Lillemeg79
06-08-2003, 06:45
Hei!

Ville bare si at da jeg var gravid sist så testet jeg negativt to ganger med QR, samme dag som jeg testet (svakt) positivt på 2 stk CB.
Jepp, 4 tester på en dag.... Var så sikker på at jeg var gravid skjønner du, at jeg ikke helt aksepterte de to negative. Og når jeg så hadde fått en positiv CB, så måtte jeg jo bekrefte med en til..... :uff:

Uansett om det blir klaff nå eller senere, så lykke til! :kidoki:

Beinet
06-08-2003, 11:19
Uansett hva som skjer:lykketil:
Men jeg stoler mest på CB jeg da, håper du får:_positiv:snart!!:klem: