PDA

Vis full versjon : lage spørreundersøkelse på vellykkete forsøk?

rih
02-10-2003, 14:41
Kan noen som vet hvor alle IVF (o.l.) -sykehusene lage en spørreundersøkelse som går på om man har hatt vellykkete forsøk? Synes det hadde vært ganske interessant og relevant....

Tenker at spørsmålet er : Hvor har du hatt et vellykket forsøk som har resultert i barn?

Svaralternativ:
Haugesund
Riksen
Danmark
Alternativ behandling
osv.

Jeg vet ikke om alle aktuelle steder, derfor spør jeg noen andre informerte å gjøre det.....

Pernille
02-10-2003, 15:24
Jeg har ikke oversikt over alle stedene, men det går vel alltids an å gå sammen og ta en brainstorming og ramse opp alle vi kommer på, og så lage en spørreundersøkelse etter det. :)

Jeg har hørt om:
Røde Kors i Oslo Volvat i Oslo Volvat i Bergen Rikshospitalet i Oslo St. Olavs i Trondheim Ciconia i Århus, Danmark Ciconia i København, Danmark

Lykkeliten
02-10-2003, 15:30
KK i Bergen

Pulsatilla
02-10-2003, 15:34
Fertilitetsklinikken Sør, Porsgrunn

beli
05-10-2003, 17:57
Kvinneklinikken ved UNN i Tromsø

siwidi
14-10-2003, 13:50
Listen her er vel et godt utgangspunkt:
http://www.fub.no/hva/sykehus.php :D
MVH
siwidi

Kan noen som vet hvor alle IVF (o.l.) -sykehusene lage en spørreundersøkelse som går på om man har hatt vellykkete forsøk? Synes det hadde vært ganske interessant og relevant....

Tenker at spørsmålet er : Hvor har du hatt et vellykket forsøk som har resultert i barn?

Svaralternativ:
Haugesund
Riksen
Danmark
Alternativ behandling
osv.

Jeg vet ikke om alle aktuelle steder, derfor spør jeg noen andre informerte å gjøre det.....