PDA

Vis full versjon : Å holde maska og å holde det hemelig

faith
02-10-2003, 16:17
Hei!
Jeg kaller meg Faith fordi hvis jeg noen gang får en jente så vil jeg at hun skal hete Faith. Min mann er ikke enig, derfor kaller jeg meg selv det...
Uansett, vi har nå en sønn på tre år og folk maser jo selvfølgelig om at det er på tide med en ny liten en... ingen vet om at vi har problemer eller at vi hadde det da vi "laget" vår sønn. Det tok oss et år og få til det svangerskapet og vi var veldig aktive og ivrige. Nå er det jo et problem siden jeg har vaginisme og samleie er smertefullt. Nå gjør vi det sånn at han onanerer og kommer først inn i meg når det skal gå for ham. dette fungerer men smerten er jo uutholdelig og varer altfor lenge etterpå. Vi tror at jeg spontanaborterte i sommer, for da fikk jeg en plutselig kraftig blødning som varte i tre uker. To uker etter kom mensen igjen, så det er ikke fred å få. Det aller verste er at jeg har ingen som jeg kan snakke med dette om fordi det er flaut og visse ting vil man bare holde for seg selv. Men når jeg fant dette stedet og da jeg fikk svar på min første melding, så kan jeg ikke skjønne hvordan jeg har klart meg uten dere. Tusen takk for ord og trøst, det føles som om mine skulder er tyve kilo lettere. Nå gjorde vi det flere ganger i forrige eggløsning og jeg venter mensen neste helg. Jeg er så glad for at jeg har dere nå, igjen tusen takk!
Kos og klem og lykke til til dere alle!

Uregistrert
02-10-2003, 16:28
heihei :) jeg syns faith er et fint navn..! spesielt navn også. alle trenger vell ikke å ha et vanlig navn som alle andre også har..snakk me han å si til han at du VIL at jenta ska hete d..:) trist d dær me spontanaborten...det er synn at slike ting skjer...men lykke til videre:) håper d neste blir en jente :) Lykke til da iallefall...

Lykkeliten
02-10-2003, 18:40
Da vil jeg bare fortelle deg at her på SG snakker vi om alt mellom himmel og jord! :)

Alt fra middagstips til eggløsning! Det er selvfølgelig mest tips og råd ang. graviditet det går i, men jentene her inne er så greie at vi er en egen stooor venninnegjeng! :)

Jeg er så glad jeg kom over denne siden her i fjor.. Har lært så utrolig mye her inne at det ikke er til å tro! Og det er ekstra gøy når man kan hjelpe andre med ting også.

Om du lurer på noe så er det bare til å lette hjertet sitt her Faith!

(Jeg lurer på om du ikke skulle ha prøvd en slik slange som jeg nevnte på den andre tråden jeg.. Det høres altfor smertefullt ut å gjøre det på denne måten...:(

Pernille
02-10-2003, 19:49
Sier meg enig med Maia - tror jeg heller ville latt mannen onanere i en kopp og så brukt sprøyte (uten spiss!!) eller noe sånn til å føre sæden inn i skjeden. Mye bedre det enn at du skal plages med sånne smerter etterpå. :(

Athelas
07-10-2003, 13:21
Vil gi deg en klem, jeg! :klem:
Dette er en kjempeflott side, jeg har ikke vært her så lenge selv, men har lært mye!

Klem fra Lille-Liten!
:findag: :vink: