PDA

Vis full versjon : Når skal man sjekke utflod?

Selini
02-10-2003, 18:58
Tidlig i dag hadde jeg noe som jeg mener var EL slim, men etter det har det ikke vært tegn til det og det er mer lotion aktig..

Er det noen tid det er bedre å sjekke, og vil det endre seg i løpet av dagen?

Mistral
02-10-2003, 19:09
Utfloden kan endre seg i løpet av dagen, men jeg tror ikke det fins noen systematikk i når du har størst sjans til å finne fruktbar utflod. Tommelfingerregelen er at du alltid skal notere den mest fruktbare utfloden du har i løpet av dagen, selv om du bare finner den én gang. Dette er for å sikre at du ikke "overser" en fruktbar dag.

Lykke til!

Pernille
02-10-2003, 19:41
Og ellers er reglene at man skal sjekke hver gang man går på do, og MINIMUM 3 ganger hver dag, inkludert morgen og kveld.

Selini
02-10-2003, 19:44
Og ellers er reglene at man skal sjekke hver gang man går på do, og MINIMUM 3 ganger hver dag, inkludert morgen og kveld.

Men hva skal man sette i charten da, hvis man finner forskjellige utfloder hver gang? Hvilken er den ekte liksom.. *litt forvirra* :cool:

Pernille
02-10-2003, 19:55
Det svarte Mistral på. ;)

Tommelfingerregelen er at du alltid skal notere den mest fruktbare utfloden du har i løpet av dagen, selv om du bare finner den én gang. Dette er for å sikre at du ikke "overser" en fruktbar dag.