PDA

Vis full versjon : Jeg må nesten le....Hva skal man si?

Tidl. bruker
02-10-2003, 19:34
Heisann,kjære medsøstre :vink:
Jeg har jo vært verpesyk og klar til å unnfange nr 2 omtrent nesten helt siden førstemanns fødsel :blush: Planen var jo to tette,men det ser ut som om de ikke blir så tette slik som vi i utgangspunktet hadde planlagt,likevel.Alle rundt meg vet at jeg elsker barn og at jeg ønsker meg en stor barneflokk(hvis Moder Natur er oss behjelpelig med det).Jeg har også gitt utrykk for at jeg ikke har lyst til å vente så altfor lenge med nestemann.Noen få vet også at vi prøver.
Jeg er en person som har behov for å snakke om det jeg tenker mye på og som er viktig for meg,men kan samtidig holde en del for meg selv.
Men jeg ser nå at det kanskje ikke var så lurt å si såpass engang,da de nå går rundt og snakker om hva tid nestemann kommer og om jeg er gravid nå(på jobb).Det kan bli litt mye,og nå som det drøyer så kan det bli litt slitsomt.Det er heller ikke så kult med tanke på at dette kan komme til sjefen og at kanskje hun går rundt å lurer på om noe er på gang.(Ja,ja, om så er ,så er det ingen krise.Det er jo en del som ønsker to tette.Trenger liksom ikke si at jeg ønsker meg enda flere)
Jeg har nesten lyst til å si at vi ikke prøver lengre og at vi vil vente enn stund likevel,men det blir jo litt dumt dersom det kort tid etterpå viser seg at jeg er gravid.Det beste er vel å ikke lengre snakke om det med andre.
På den ene siden så plager det meg litt,men på den andre siden så kan jeg ikke noe annet enn å le litt for meg selv.Vi damer er jo litt festlige. :latter: :gal:
Andre som har opplevd/opplever noe lignende?
Klem fra en litt oppgitt Ma Larkin :vink:

mowa
02-10-2003, 19:50
Hei sann !!!

Min historie er ikke lik, men det har vært tendenser. Jeg har nettopp giftet meg, og nå har spørsmålene begynnt å komme. Har valgt å ikke si noe om at vi prøver, fordi jeg ikke har lyst på de komentarene som du sliter litt med no. Min unnskyldning er at jeg skal studere til neste år. Noe jeg har lyst til, men ikke så mye som jeg har lyst på en spire..... Men håper at det roer seg og at de slår seg til ro med det. Så får de heller bare bli overrasket dersom det blir :baby: på meg.

Håper det roer seg for deg, slik at du kan konsentrere deg om :sengekos:og håpe på en fulltreffer !!