Vis full versjon : Det er med tungt hjerte jeg melder meg inn her
Smukkeline
02-12-2004, 15:47
Må si det sitter litt langt inne å innrømme at vi har problemer med å få en :baby: til. Har en gutt på vel 5 år, som satt i 2 pp (luksus). Vi forsøkte et halvt år da han var 3, men av forskjellige årsaker la vi det på is. Vi har nå forsøkt i 10pp uten å få det til (vet det ikke er lenge i forhold til andre), og det sliter virkelig :rørt: :rørt: . Det er nesten så jeg/vi gir opp.
Deilig å ha et sted å lufte tankene sine - her inne.
Jeg er 33 år og gift på 6 året.
Ønsker så inderlig at det lykkes for dere her inne :lykke: . En gulerot for meg når jeg hører at de som har forsøkt lenge får det til.
Klem og :kryss:
Hei velkommen hit.:nikker: Ja. det er tungt og innrømme for seg selv at en sliter. Jeg vil ikke tenke tanken på at vi kanskje ikke klarer og få flere barn. Jeg både tror og håper at vi skal få det til en gang til.:kryss:
Lik som hos deg , gikk det som en lek første gang.( 3pp). Trodde aldri vi skulle slite med og få en til.
Lykke til videre i jakten på :fert: +:baby: . :klemme:
wildthing
03-12-2004, 02:33
Lik som hos deg , gikk det som en lek første gang.( 3pp). Trodde aldri vi skulle slite med og få en til.
:nikker:
Skjønner akkurat hva dere snakker om.
Min eldste sønn var et rent uhell :flau: (Vi hadde sex uten prevensjon en gang. Jeg trodde jeg var i en sikker periode. :flaut: ). Sønn nr. 2 ble unnfanget i første prøveperiode. Jeg var overbevist om at jeg hadde så lett for å bli gravid at det var nok å SNAKKE om nr.3 - skjønte ingenting da jeg fikk mensen.
Nå prøver vi på 11.året (Vi har ikke jobbet like intenst hele tiden.), men gir ikke opp.
:heia: Prøv igjen! En dag sitter den. :heia:
Smukkeline
03-12-2004, 08:25
Det er godt å treffe andre som er i tilnærmet lik situasjon i alle fall. Vil jo så inderlig gjerne ha en :baby: til. Trodde ikke det skulle bli så frustrerende. Jeg trodde jeg fikk IKM på tirsdag, men den lar vente på seg. Har spotting slik jeg pleier og i følge mine beregninger er IKM mellom 2-4 des, så i morgen er nok tanta på plass - kjenner det på kroppen gitt. Så da er vi over i 11 pp - selv om det er langt fra 11 år slik som deg.
Ønsker deg hell og lykke :lykke: .
Stor :klemme:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.