PDA

Vis full versjon : registrere meg

Uregistrert
04-08-2003, 17:50
Hei og hopp:)

Kanskje ikke så pinlig spørsmål akurat men..må spørre her siden jeg ikke er reg.

Jeg var i lange tider bruker av sg, til ting endelig ordnet seg,flyttet over på sm, men kuttet ut nm fordi jeg heller vil bruke tiden min på barna..

Men så har jeg en "venninne" her inne som var prøver likt som meg og FREMDELES er det, og relativt aktiv har inne...
Jeg har bltt veldig knyttet til henne og har fulgt med under håp og fortvilelse,vi har skrevet under personlige meldinger ett par ganger i mnd,da jeg selv ikke er registret prøver lenger siden jeg ikke kan få flere barn.

Jeg ønsker fremdeles å være her og støtte henne slik hun har gjort for meg:)

Er det noen planer om å lage en ny "pers meld"??????????????

hilen Xprøvern

Anitra
04-08-2003, 18:36
Hvorfor ikke bare registrere deg? Så kan du sende henne PM`er i massevis. PM=Personlige meldinger. Du må ikke være aktiv prøver for å være medlem her inne :)

Pernille
04-08-2003, 19:39
Stemmer i med Anitra - det er bare å registrere seg selv om man ikke prøver aktivt. Jeg prøver ikke aktivt ennå, jeg heller - men er veldig aktiv på SG likevel.

Er det lov å spørre om hvorfor dere ikke har gått over på mail?

Uregistrert
05-08-2003, 13:51
Hei Pernille:)

Egentlig vet du også godt hvem jeg er, da vi var brukere av sg samtidig,jeg fulgte med over i novemberklubben 2001på den blåe bølgen som var den gangen vi testet, men mistet, og kom sterkere tilbake i januar klubben 2002(bare tenkte jeg skulle nevne det/utklipp{proud}

Min "venninne" og jeg har utvekslet mailadr.men ettersom hun er aktiv har inne så er det litt gøy å få PM også...dessuten så får jeg snoket litt og sett hvordan det står til med "gamle kjente"også,selv om jeg ikke er bruker...
kanskje jeg registrerer meg da,siden ingen har noe imot det..

Fortsatt god sommer:)
Hilsen uregistrert nyskjerrigper

Anitra
06-08-2003, 02:33
Registrer deg du ;) Og velkommen inn igjen ;)