PDA

Vis full versjon : Hvilke temaer ønsker vi å diskutere/ta opp?

student31
05-12-2004, 11:24
Hei!

Nå har vi fått et "eget" forum her inne på SG, og i den forbindelse så lurer jeg på hvilke temaer dere kan tenke dere til å ta opp/diskutere her inne på sekundær infertilitet? Kanskje kan vi komme med forslag?

I og med at vi alle har barn fra før, kunne jeg godt tenkt meg å kunne ta opp ting som vedrører det, men som jeg har unngått å ta opp her på SG tidligere... Da tenker jeg ganske generellt. Vet ikke om det passer inn her heller, derfor lufter jeg tankene under dette innlegget! :nikker:

Så, hva mener dere andre??

:klemme:

GlaKatta
05-12-2004, 13:27
Hei!

Nå har vi fått et "eget" forum her inne på SG, og i den forbindelse så lurer jeg på hvilke temaer dere kan tenke dere til å ta opp/diskutere her inne på sekundær infertilitet? Kanskje kan vi komme med forslag?

I og med at vi alle har barn fra før, kunne jeg godt tenkt meg å kunne ta opp ting som vedrører det, men som jeg har unngått å ta opp her på SG tidligere... Da tenker jeg ganske generellt. Vet ikke om det passer inn her heller, derfor lufter jeg tankene under dette innlegget! :nikker:

Så, hva mener dere andre??

Jeg synes det var et glimrende forslag. Jeg har også latt vær å ta opp ting som vedrører det å ha barn fra før, nettopp fordi jeg vet at det plager mange. Noe som er helt forståelig i grunnen.

Så den er i allefall jeg med på :nikker:

:klemme: fra GK

student31
05-12-2004, 20:16
Jeg synes det var et glimrende forslag. Jeg har også latt vær å ta opp ting som vedrører det å ha barn fra før, nettopp fordi jeg vet at det plager mange. Noe som er helt forståelig i grunnen.

Så den er i allefall jeg med på :nikker:

:klemme: fra GKDet ser ut til at det er best vi lar dette være... Har ingen ønske om å såre noen, så da får det bli med det... :lei_seg:

Vi kan jo eventuelt bruke PM og kanskje msn etterhvert om vi har slike spørsmål?

Er dere med på at vi kan sende en felles PM til hverandre når vi har spørsmål om barnet/barna vår, og trenger svar? Eller dropper vi det bare helt?

Dolci
06-12-2004, 20:56
Jeg er med på å sende PM/MSN når det gjelder spørsmål om barna våre . Ellers kan vi jo diskutere eldre barn inne på NM. Det kan være et bedre forum enn her.

Eller kanskje ikke???

student31
07-12-2004, 00:13
Jeg er med på å sende PM/MSN når det gjelder spørsmål om barna våre . Ellers kan vi jo diskutere eldre barn inne på NM. Det kan være et bedre forum enn her.
:nikker: Lur ide! Jeg trodde NM kun var for de med små barn (0-2 år), men etter en grundig info fra Pernille her på SG, ser jeg jo at det kan brukes av foreldre med barn i ALLE aldre!! :nikker: Så, det er et forum jeg kommer til å registrer meg på, med samme nick som her. Vi kan jo og hinte her inne om at det ligger et spørsmål på NM og legge ved en link til siden. Tror det er ok å legge ved en slik link her inne? Rett meg om det blir feil!

Så da har vi PM og NM! :nikker:

Magedutta
07-12-2004, 10:14
Selv om jeg ikke akkurat likte tonen i innlegget til Pernille så forstår jeg ideen med at man diskuterer barn et annet sted enn her. Et lite problem er at de fleste som er på NM er de som har barn mellom 0-2 år. Dvs det er de foraene som er mest aktive. For min del er det bare de offentlige gruppene og 2001-gjengen som er aktuelle og der er det enten masse krangling eller veldig lite aktivitet. Jeg har funnet andre fora som passer bedre for meg. Her inne er jeg stort sett fordi jeg håper å bli gravid på nytt.

student31
07-12-2004, 17:33
Jeg har funnet andre fora som passer bedre for meg.
Noen tips til oss andre?

Dolci
07-12-2004, 18:33
Syns fremdeles at PM og MSN er gode ideer. Det er lenge siden jeg har vært inne på de forskjellige gruppene på NM, (holder meg stortsett på Generellt og undergrupper der) så jeg skal ikke uttale meg om hvordan det er der inne. Men, det er vel verdt forsøket.

Alternativet med å finne et nytt nettsted tiltaler meg ikke. Trives for mye her inne til å begynne på nytt et annet sted.

student31
07-12-2004, 21:25
Alternativet med å finne et nytt nettsted tiltaler meg ikke. Trives for mye her inne til å begynne på nytt et annet sted.
Er nok enig i denne! :nikker: Samtidig er det godt å vite om noen "gode" sider å ty til, om man har spørsmål om barna sine...

PM og msn er supert om vi får til! :nikker:

Magedutta
08-12-2004, 02:31
Noen tips til oss andre?

Det er lukkede forum og det beste er for tiden stengt for nyregistreringer, dessverre. :klem:

tuuters
08-12-2004, 14:05
Sier meg enig med dere....PM og MSN er en super ide. Har vært åkikket litt på NM, men følte meg ikke helt hjemme der, derfor syns jeg PM og MSN er en super ide :nikker: