PDA

Vis full versjon : udo`s choice

bamsemor
03-10-2003, 13:32
Jeg er blitt anbefalt udos choice av min homeopat. Jeg skal ha et nytt ivf forsøk og trenger å bedre eggkvaliteten. Jeg lurer på hva denne koster,hvor den er å få kjøpt,hva den inneholder og om den kan taes hele tiden eller bare i bestemte perioder.

takknememlig for svar :kidoki: :mervink:

Lykkeliten
03-10-2003, 14:33
Hei!

Jeg skal vel begynne på den nå snart jeg også.;)
Den er egentlig litt dyr. Man får den i 3 forskjellige str. fra ca. kr. 160-250.- mener jeg det var.
Den skal taes hver dag - er holdbar en viss tid (ikke så veldig lenge).
Har hørt veldig mye bra om den!
Du får den i helsekost butikker.

Elinblu
03-10-2003, 14:56
Hei!

Jeg begynte med Udo's Choise etter anbefaling fra en hudpleier, da jeg har slitt med veldig tørr hud i perioder. Først i ettertid har jeg skjønt at det også skal være bra med Omega 3-6-9-fettsyrer når man prøver å bli gravid. Det var jo en overraskende og hyggelig bieffekt (selv om jeg sant å si ikke har merket noe særlig til virkningen på fruktbarheten enda... :sint: )

Jeg bruker den minste størrelsen som Maia refererer til, og den koster kr 153 der jeg kjøper den. Flaska skal oppbevares i kjøleskap og er holdbar i 4-6 uker etter åpning. Jeg tar en barneskje olje to ganger om dagen, og da holder flaska i ca. en måned. Smaken er ikke all verden (smaker flytende silo, ifølge husbonden, noe jeg er tilbøyelig til å være enig i), men man venner seg til det. Den eneste virkningen jeg har merket så langt (etter nærmere ett år), er at huden har blitt bedre.

Lykke til!

Hilsen Elinblu

Babe
03-10-2003, 17:04
Jeg bruker Udos choice mest for huden (eksem) men det er jo flott for hjerte, skjelett og slikt også.....det inneholder nattlysolje som er fint mot pms.....

Her kommer innholdsfortegnelse; Linfrøolje, solsikkeolje, sesamolje, mellomlange triglyserider, nattlysolje, riskli- og riskimolje, havrekli-og havrekimolje,soyalecitin, tocotrienol(antioksidant)

Næringsinnhold pr 100 ml : Energi 890 kcal
Protein 1,3 g
Karbohydrat 0,1 g
Fett 96,8 g

Herav: Omega 3 fettsyrer 45,0 g
Omega 6 fettsyrer 19,7 g
Omega 9 fettsyrer 19,7 g
Mettet fett 12,4 g

Det er det som står på min flaske ;)

Amazone
04-10-2003, 10:38
Hei!

Før mitt ICSI forsøk nå, har jeg tatt Udo's Choise og Tahitian Noni juice.
Jeg tok ut egg i går, tilsammen 13 egg.
9 av eggene var modene, og alle 9 er blitt vellykket befruktet!:D
Skal sette inn på mandag.

NB: det er den flytende Udo's Choise som er best. Sjekk holdbarhetsdatoen når du kjøper den. Jeg tar ca. 15-20 ml daglig.

Lykke til!

Stjernemix
04-10-2003, 11:02
Jeg bruker Udos choice mest for huden (eksem) men det er jo flott for hjerte, skjelett og slikt også.....det inneholder nattlysolje som er fint mot pms.....

Her kommer innholdsfortegnelse; Linfrøolje, solsikkeolje, sesamolje, mellomlange triglyserider, nattlysolje, riskli- og riskimolje, havrekli-og havrekimolje,soyalecitin, tocotrienol(antioksidant)

Næringsinnhold pr 100 ml : Energi 890 kcal
Protein 1,3 g
Karbohydrat 0,1 g
Fett 96,8 g

Herav: Omega 3 fettsyrer 45,0 g
Omega 6 fettsyrer 19,7 g
Omega 9 fettsyrer 19,7 g
Mettet fett 12,4 g

Det er det som står på min flaske ;)

Det står også min flaske :p

Samtidig har jeg hørt at flytende gir best resultat, og ikke tablettene, men det kan hende at jeg har hørt feil :uff: