Vis full versjon : Ingen symptomer??
Hmmm.... jeg venter mensen om en uke. Er nesten helt sikker på at den kommer for jeg har ingen andre følelser (dessverre):( MEN lurte på om det var noen andre som ble gravide og IKKE hadde noen symptomer..?? Kunne jo være da!!;) En uke er sååååå lenge!! Argh!
Suss Liffy
Hei Liffy!:wave:
Kan egentlig ikke svare på deg, har aldri vært gravid selv..vil bare si lykke til!! Og et lite råd kanskje; prøv å godta at du ikke har symptomer, og innstill deg på at tanta kommer... da faller du ikke så hardt hvis den gjør det!
Lett å si, vet det, sliter med det selv..man har SÅ lyst å få det til!!
Mener ikke å være en gledesdreper, men jeg bare vet hvor sliten jeg selv blir av å lete etter symptomer..
Håper virkelig at du har fått det til..
Jeg tror det er veldig individuelt når man begynner å merke noe.. Bestevenninna mi, som nettopp har født en sønn :happycry4 (og som ble gravid i 2.pp, etter at jeg hadde prøvd i 7 mnd..:( ) kjente ingenting før en uke etter IKM!
Lykke til Liffy, måtte tanta ta seg en lang ferie!!
Klem, Chiko:klovn:
Lille My
05-08-2003, 18:40
Det der med symptomer, er nå veldig individuelt.. Og en uke før IKM, så kan man nesten ikke regne med å kjenne så uendelig mye..:uff:
Det er kvinner som får alt som nevnes kan som symptomer på graviditet.. og det er noen som ikke merker forskjell i det hele tatt. Og det er heller ikke unormalt at "uteblitt menstruasjon" er det første tegnet man får. De andre symptomene har noen ganger en tendens til å følge etter.. Det var iallefall sånn jeg opplevde det..
Lykke til :mervink:
Bare slapp av og vent, ikke stress deg opp med å tro at du er gravid. Jeg prøver å tenke at jeg ikke er gravid uansett (det er ikke lett, men jeg prøver) og venter at jeg får mensen hver gang, så da blir ikke skuffelsen så stor når den kommer.
Men også jeg hadde en venninne som ble gravid på første forsøk, så jeg har jo trodd at det skulle skje med meg også. Noen sier jo at det er kjempelett å bli gravid med en gang man slutter med p-pillene. Men jeg tror ikke at kroppen min kom igang igjen før etter 3-4 måneder uten p-pillene.
Men lykke til, og husk å slappe av !!! :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.